نگاه غیراستاندارد «موسسه استاندارد» به آسانسورهای مترو

به گزارش تاسیسات نیوز، نایب رئیس شورای شهر تهران از سازمان استاندارد خواست که فکری به حال استاندارد آسانسورهای مترو کنند.
 پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران با سخیف خواندن اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه گفت: قطعا سخنان آقای چمران در محکوم کردن این اقدام مواضع همه اعضای شورای ششم است.
وی با بیان اینکه اختلاف نظری میان مترو و سازمان استاندارد در مورد استانداردهای آسانسور وجود دارد، گفت: منابع زیادی برای تأمین آسانسورهای مترو صرف شده است؛ اما در حال حاضر این آسانسورها در حال خاک خوردن هستند و این در حالیست که استانداردهای آسانسورها در مترو با آپارتمان متفاوت است و توقع داریم که سازمان استاندارد بررسی‌های لازم را انجام دهد تا بتوانیم در اسرع وقت از آسانسورهای مترو استفاده کنیم.
آمار مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا تقریبا با آمار تصادفات یکسان است
به گزارش ایسنا، سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای شهر نیز در تذکری در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه عمده آلودگی هوای تهران به دلیل فعالیت موتورسیکلت و خودروها است، گفت: این در حالیست که پلاک گذاری و ورود این وسایل نقلیه نیازمند تایید سازمان استاندارد است و امیدواریم که حساسیت بیشتری در این خصوص داشته باشید.
وی با بیان اینکه آمار مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا تقریبا با آمار تصادفات یکسان است، گفت: خسارت آلودگی هوا بر سلامت مردم شهر تهران ۲ میلیارد دلار و این خسارت در کل کشور هفت میلیارد دلار تخمین زده شده است و نشان می‌دهد آلودگی هوا به چه مقدار تاثیرات عمیقی می‌گذارد.
وی افزود: پیشنهاد می‌شود کمیته مشترکی بین سازمان استاندارد و کمیته سلامت شورا تشکیل شود تا بتوانیم پیگیر مشکلات موجود باشیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;