نگاه دولت یازدهم به توسعه زیرساخت های انرژی های نو

به گزارش تاسیسات نیوز، محمد اله داد در گفت و گو با ایرنا افزود:برق رسانی به روستاها و عشایر که در این استان از نعمت برق بهره مند نبودند ازخدمات مهم دولت تدبیر و امید است.

 

 

 

وی توضیح داد: در کارنامه دولت یازدهم در استان مرکزی برق رسانی به مناطق روستایی و عشایر شهرستان های ساوه، خنداب و شازند صورت گرفته که پایه آن بر تقویت استفاده از انرژی های نو اعم از خورشیدی، هیبریدی گذاشته شده است.

 

 

 

 

وی بیان کرد: تامین برق پایدار با کیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری از اهداف این شرکت در دولت یازدهم است که با جدیت دنبال می شود.

 

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی ادامه داد: تعداد روستاهای برق دار این استان در دولت تدبیر و امید به یکهزار و 173 روستا رسیده است.

 

 

 

اله داد عنوان کرد: طول شبکه توزیع برق در ابتدای فعالیت دولت یازدهم 18 هزار و 672 کیلومتر بود که این میزان هم اکنون به 19 هزار و 739 کیلومتر رسیده است.

 

 

 

وی اظهار کرد: شمار مشترکان برق استان مرکزی نیز از 593 هزار مشترک در سال 92به 684 هزار مشترک در حال حاضر رسیده است.

 

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی اضافه کرد: شمار چاه‌های برق دار این استان از چهار هزار و 804 چاه در بدو فعالیت دولت 2 به پنج هزار و 340 چاه افزایش یافته است.

 

 

 

اله داد اظهار کرد: میانگین زمان خاموشی ها در دولت تدبیر و امید در استان 24 درصد بهبود یافته است.

 

 

 

وی عنوان کرد: میانگین زمان خاموشی های این استان به ازای هر مشترک از یک و 89 صدم درصد در سال 92 به یک و 43 صدم درصد رسیده است.

 

 

 

684 هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;