نماینده مجلس هم خواستار تعویق آزمون نظام مهندسی شد

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تصمیم گیری برای برگزاری و یا تعویق آزمون نظام مهندسی برعهده ستاد ملی مقابله با کرونا است،گفت: اولویت اول حفظ سلامتی داوطبان بوده و در صورت ایجاد خطر برای آنها تمامی آزمون‌ها باید به تعویق بیافتد.
به گزارش تاسیسات نیوز، اقبال شاکری، در رابطه با درخواست داوطبان آزمون های نظام مهندسی ساختمان برای تعویق آزمون، گفت:تصمیم گیری برای تعویق یا برگزاری آزمون های نظام مهندسی به دلیل شیوع بیماری کوید -۱۹ بر عهده ستاد مقابله با کرونا است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمامی پروتکل های بهداشتی باید به صورت سخت گیرانه در آزمون نظام مهندسی اجرا شود، افزود: در رابطه با برگزاری تمامی آزمون‌ها با ستاد ملی مقابله با کرونا صحبت کردیم که اولویت اول حفظ سلامتی داوطبان بوده و در صورت ایجاد خطر برای آنها تمامی آزمون‌ها باید به تعویق بیافتد اما با توجه به اینکه در روزهای اخیر آزمون کارشناسی ارشد نیز برگزار شد، تصمیم نهایی بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.
سازمان شهرسازی در احراز صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات هیئت مدیره‌ سازمان‌های نظام مهندسی  اغماض نکند
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره‌ سازمان‌های نظام مهندسی، خاطرنشان کرد: این انتخابات در مقطع بسیار مهمی در حال برگزاری است و با توجه به تغییر مثبت جریان اجرایی کشور به دست مردم، خواسته اعضای سازمان نظام مهندسی این است که انتخابات مذکور در کمال صحت، سلامتی و با رعایت قوانین و مقررات و شفافیت کامل برگزار شود. از این رو به سازمان شهرسازی و هیئت های اجرایی و نظارتی تاکید می‌کنم که در احراز صلاحیت‌ها هیچ اغماضی نداشته باشند تا انتخابات با سلامتی کامل برگزار شود.
گفتنی است، اقبال شاکری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و صدیف بدری نماینده مردم اردبیل از طرف کمیسیون عمران، ناظر بر انتخابات هیئت مدیره‌ سازمان‌های نظام مهندسی هستند
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;