نمایشگاه آسانسور پررونق‌تر برگزار می‌شود

به دنبال انتشار خبری به تاریخ ۱۳۹۸.۱۰.۱ در سایت گسترش نیوز با عنوان “نمایشگاه آسانسور تهران تحریم شد!”، اتاق تعاون ایران به عنوان برگزارکننده هشتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی صنایع و تجهیزات وابسته ضمن تکذیب  آن اعلام می دارد که هشتمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی صنایع و تجهیزات وابسته، طبق مجوز، روال عادی خود را طی می کند و با استقبال تولیدکنندگان و فعالان این صنعت در موعد مقرر (۳ تا ۶ بهمن ماه سالجاری) برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، علی مطیع جهانی معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون و مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی، با تکذیب خبر مذکور و تاکید بر پیگیری حقوقی آن، ابراز داشت: این نمایشگاه با تلاش اتاق تعاون ایران و همکاری انجمن تولیدکنندگان آسانسور و اتحادیه و سندیکا با تکیه بر ۱۱ محور اصلی از ۳ تا ۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران خارجی برگزار می شود.
وی حضور تولیدکنندگان و فعالان این صنعت را تا کنون قابل توجه توصیف کرد و گفت: هشتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع ۳تا۶ بهمن سالجاری با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی برگزار می شود.
رونق اقتصادی و توسعه‌ی کسب و کارها در شرایط رکود حاکم بر بخش مسکن، استفاده از ظرفیت‌ها، دانش و توان داخلی در برآوردن نیازهای داخلی در شرایط سخت تحریم و اتکا به دانش بومی سازی شده با معرفی آخرین دستاوردهای داخلی از مهمترین محورهای برگزاری این نمایشگاه است.
وی افزود: گردهم آیی فعالان صنعت آسانسور و بیان خواسته‌ها و مشکلات صنعت آسانسور با مقامات کشور و ارائه راه‌کارها برای برون رفت از رکود وجلب حمایت سازمان‌های دولتی و خصوصی همچنین ایجاد اعتماد میان صنعتگران آسانسور، پله برقی، بالابرها،نقاله­ ها و….. به منظور توسعه کارهای مشترک، استفاده از نقاط قوت یکدیگر و تبادل دانش از دیگر اهداف برگزار این نمایشگاه است.
مطیع جهانی یادآور شد: این نمایشگاه بستر مناسبی برای حضور شرکت‌های داخلی و خارجی به منظور بهره بردن از دانش روز جهان و آشنایی با فناوری‌های نوین صنعت آسانسور همچنین با دعوت از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف برای بازدید از نمایشگاه بستر مناسبی نیز برای آشنایی دانشجویان با بازار کار محسوب شده بدینگونه که استفاده از توان علمی-تحقیقاتی دانشگاه‌ها در توسعه صنعت آسانسور، پله برقی و بالابرها با حضور دانشگاه‌های معتبر داخلی و بومی با هدف رفع نیازهای داخلی فراهم می شود.
مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی در بخش دیگری از این گفتگو بر ایجاد بسترهای سرمایه گذاری خارجی به منظور ارتقاء توانمندی و دانش داخلی اشاره کرد و از برگزاری کارگاه‌هایی نظیر ایمنی در صنعت آسانسور ویژه تولیدکنندگان و ناظران و پیمانگاران فنی  همچنین برگزاری سمینارهای آموزشی با ارائه گواهینامه‌های ارتقاء پایه در این نمایشگاه خبر داد.
به گفته این مقام مسئول، توسعه و ترویج استانداردها از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دعوت از سازمان ملی استاندارد با هدف رسیدن به استانداردهای جهانی همچنین دعوت از هیأت‌های تجاری از کشورهای هدف صادراتی منجمله سوریه، ترکیه، عراق وافغانستان در قالب نشست های B2B و بازدید، از دیگر برنامه های این نمایشگاه محسوب می شود.
وی در خصوص گروه های کالایی حاضر در این نمایشگاه تصریح کرد:  نمایشگاه هشتم آسانسور در ۱۳ گروه کالایی برگزار می شود که این گروه های کالایی شامل: آسانسور، پله برقی، بالابر و نقاله، جرثقیل و بالابرهای زنجیری، جک، لیفتراک وسایر لیف ها، پیاده رو متحرک(رمپ)، هوشمندسازی، فناوری های نوین در صنایع وابسته به بالابرها و نقاله ها همچنین انجمن ها، اتحادیه ها و تشکل ها، مجلات و نشریات تخصصی و عمومی ساختمان، دانشگاه ها، مراکز علمی، تحقیقاتی و آموزشی و پژوهشی، بورس، بانک و بیمه، نهادهای دولتی و سایر گروه های مرتبط است.
منبع پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;