اصفهان، میزبان یازدهمین نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی، صنایع و تجهیزات وابسته به مدت چهار روز در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، این نمایشگاه که طی روزهای هفدهم تا بیستم دی‌ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود، میزبان ۴۳ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و شیراز خواهد بود.
نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی اصفهان در بیش از چهار هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد و تولیدکنندگان درب‌های تمام اتوماتیک، کابین و تابلو فرمان‌های آسانسور در کنار فعالان حوزه پله‌برقی در آن حضور می‌یابند.
بر اساس این گزارش، به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، نمایشگاه امسال که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش متراژ و تعداد مشارکت‌کنندگان بوده، میزبان برندهای مطرحی همانند لاران صنعت پویا، بالابان صنعت، گسترش آسانبر ماد (مگا)، فنی مهندسی رساگستر، بهران آسانبر، آریان آسانسور، آسانسور ۱۱۰، کهکشان سیستم‌رو، الفبای فناوری داتیس، بهراد صنعت آسانبر، کاپین پلاس، پارس کنترل و آساتک‌ سپاهان خواهد بود تا بخش زیادی از نیازها و سوالات علاقمندان به بازدید این نمایشگاه را پاسخ دهند.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی، صنایع و تجهیزات وابسته اصفهان با هدف معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های این صنعت به ویژه با رویکرد صادراتی و همچنین ایجاد تعامل هرچه بیشتر میان صنعتگران آسانسور با فعالان بخش ساختمان و کمک به ارتقا و افزایش سطح خدمات و رفاه در صنعت ساختمان و صنایع دیگر برپا می‌شود.
به‌کارگیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارهای بین‌المللی، آشنایی تولیدکنندگان داخلی با نوین‌ترین تکنولوژی‌های روز این صنعت، درگیر کردن دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی‌های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، برخی دیگر از اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی، صنایع و تجهیزات وابسته به شمار می‌رود.
علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۱۷ تا ۲۰ دی‌ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;