نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع میلان ایتالیا

به گزارش تاسیسات نیوز، نمایشگاه میلان هر دو سال یکبار در ماه مارس میلادی به مدت 4 روز در محل نمایشگاه های بین المللی “رو” در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود.



این نمایشگاه حول چهار محور اصلی گرمایش، سرمایش، آب و انرژی می باشد.



در کنار این نمایشگاه چندین سمینار و کنفرانس مهم و مرتبط با موضوعات نمایشگاه برگزار می شود.

 

این نمایشگاه مهمترین نمایشگاهی است که به صنعت سیستم های گرمایشی سرمایشی و فناوری های روز آن و همچنین به انرژی های تجدید پذیر اختصاص یافته است.





این نمایشگاه در سطح بین المللی معتبر است و فرصتی ارزشمند برای به روز شدن از نظر حرفه ای و فنی در این بخش می باشد. این نمایشگاه که فضایی فوق العاده برای تجارت است، بیش از یک نمایشگاه معمولی است.





سنگ بنای این رویداد بی نظیر را بهره وری از انرژی و نوآوری ها و ابداعات تشکیل داده اند که دریافت گواهی نمایشگاه پایدار در سال 2014 نیز تایید کنندهء همین امر است. حضور شرکت های پیشروی این صنعت و افراد و گروه های فعال در زمینهء برنامه ریزی شیوه های جدید زندگی، فرصتی مناسب برای دیدارها تجاری، گفت و گو و افزایش اعتبار در بازار جهانی فراهم می کند.





این نمایشگاه، فرصتی ایده آل برای دریافت آخرین روند و فرآیندهای بازار و همچنین آماده شدن برای مقابله و رویارویی با چالش های وضعیت بازار می باشد.


فناوری معادل ارتقای چشمگیر عملکرد است

 

سیستم های گرمایشی

 

نصب

 

ابزارآلات

 

قطعات سیستمهای تهویه مطبوع و تبرید



بهره وری انرژی ، در نتیجه علاقه به خلق ابداعات

 

سیستم های تهویه مطبوع

 

سیستم های تبرید

 

سیستم ها تهویه

 

فناوری لوله کشی

 

تصفیه آب

 

شیرآلات

 

لوازم جانبی حمام

 

تندرستی



بهترین استفاده از منابع با ارزشی چون آب مستلزم عوامل تکنولوژیکی بسیاری است. اما این به تنهایی کافی نیست. رویکرد شما نیز مهم است. بنابراین، این نمایشگاه در سال 2016 راهکارهای پیشگامانهء فنی را با رعایت عوامل زیبایی شناختی و همچنین با رویکرد کاربردی بودن و بهبود وضعیت فیزیکی و سلامتی، و با هدف لذت بخش بودن فضا در هم می آمیزد.



در نهایت، طیف گسترده ای از راهکارهای کاربردی و همچنین زیبا و جذاب برای طراحی حمام ها برای پاسخ به نیاز بازدیدکنندگان وجود در این جایگاه تجاری دارد.



عرصه ای تجاری که در هر دورهء خود، چشم اندازی تازه ارائه می دهد.

 

پمپ های حرارتی

 

گرمایش خورشیدی

 

فتوولتائیک

 

زمین گرمایی

 

تولید همزمان

 

زیست توده

 

باد

 

عایق

 

محصولات برای ساختمان های سازگار با محیط زیست

 

اتوماسیون خانه و ساختمان

 

ابداعات معمول

 

این نمایشگاه در سال 2016، نمایشی جامع از پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله سیستم های یکپارچه مورد نیاز برای گرمایش و تولید آب داغ با تضمین عملکرد بالا و مدیریت انرژی هوشمند ارائه داده است.




شرکت های پیشرو از سراسر دنیا، طیف وسیعی از محصولات و فناوری های جدید و راهکارهای خود را ارائه می دهند، تا در جریان شرایط فعلی در نظر بهره وری انرژی قرار بگیرند و همچنین همسو با کاهش مصرف منابع و در جهت حفاظت از محیط زیست شوند.




چهار بخش زندهء این نمایشگاه به شکل متحد، برگزار می شوند تا نیازهای پیچیدهء آسایش را از طریق پیشگامانه ترین فناوری ها و سیستم های یکپارچه برطرف سازند.




در این چارچوب، که بر اساس همکاری بین بخش های تخصصی است، نمایشگاه فناوریهای میلان (MCE) بالاترین استانداردها از نظر صرفه جویی در انرژی و بهره وری حداکثری، را رعایت می کند که این امر تاثیر زیادی بر روی تاسیسات مسکونی و صنعتی خواهد داشت.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;