نمایشگاه ایمنی و امنیت قزاقستان

 

به گزارش تاسیسات نیوز، نمایشگاه ایمنی و امنیت قزاقستان از 22 شهریور لغایت 24 ام در آستانه قزاقستان برگزار می شود.


نمایشگاه ایمنی و امنیت قزاقستان مکانی منحصر به فرد برای هدایت شرکت های فعال در صنعت ایمنی و امنیت به قله های فناوری و بازاریابی، از طریق ارائه فرصت های جدید به شرکت های محلی و بین المللی در جهت توسعه و تبلیغ کالا های خود؛ خواهد بود.


نمایشگاه ایمنی و امنیت قزاقستان فرصتی را برای به نمایش دراوردن اخرین پیشرفت ها محصولات و خدمات در حوزه ایمنی و امنیت را در اختیار قرار خواهد داد، که به بهترین نحو به انعکاس نیازهای باز می پردازند.این نمایشگاه هرساله بازدید کنندگان و مشارکت کنندگان خود را قادر به ملاقات و تبادل ایده ها و تجربیات با دیگر مشارکت کنندگان محلی و بین المللی می سازد.


هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه بین المللی فراهم آوردن بهترین شرایط برای ارائه محصولات مرتبط با صنعت ایمنی و امنیت، تبادل موثر تجربیات، برقراری ارتباطات جدید تجاری، تحلیل بازار و شرایط رقابتی، بستن قراردادهای صادراتی، تقویت تصویر شرکت، همگام شدن با بازار و در نهایت ایجاد کسب و کار و تجارتی مشترک در کشورهای آسیای مرکزی است.

 

حدود 100 شرکت از بیش تز 15 کور مختلف از جمله ایتالیا، آلمان، اسپانیا، فرانسه، انگلستان، روسیه، لهستان، کره و قزاقستان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;