نقش سازمان نظام مهندسی در حفظ و حراست از سرمایه های ملی

به گزارش تاسیسات نیوز ، دکتر کورش خواجوی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در پنجمین همایش هیات مدیره های بسیجی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ضمن خیرمقدم به نمایندگی از اعضا و هیات مدیره سازمان اظهار کرد: امیدوارم در این جمع صمیمی، کارشناس و با تدبیر موضوعات نشست را مطرح و بررسی کنیم.


وی با تاکید بر نقش نظام مهندسی های ساختمان در حفظ و حراست از سرمایه های ملی عنوان کرد: رعایت مقررات ملی ساختمان در طراحی، نظارت، اجرا و همچنین استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در از اهمیت بالایی برخوردار است.


خواجوی با بیان اینکه بنده به این نشست با عنوان “مهندسی ارزش “نگاه میکنم خاطر نشان کرد: مهندسی ارزش به عنوان یکی از کارآمدترین و مهم‌ترین روش‌های اقتصادی در عرصه فعالیت‌های مهندسی، شناخته شده‌است و مجموع تجارب متخصصان حاضر در این نشست، هزار سال تجربه مهندسی و مدیریتی است .


وی خاطر نشان کرد: واقعیتی وجود دارد که سازمان با وجود همه این تلاش ها دارای اشکالات و نواقصی است و نیاز به اصلاحاتی دارد، سازمان نظام مهندسی یک سیستم بازرسی درونی دارد ما قصد داریم خود را از درون اصلاح کنیم .


خواجوی افزود نقدها باید منصفانه باشد و طرح مباحثی مثل امضافروشی فراتر از نقد منصفانه است.وی گفت تحقیق مختصری در مورد این موضوع در یکی از شهرستانها انجام شد و نشان داد این شائبه در مورد کمتر از دو درصد مطرح است و سازمان قصد دارد این درصد را به صفر برساند

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;