نقش استاندارد در دوران پساتحریم

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد، رییس ساین سازمان در جمع مدیران ستادی و استانی تاکید کرد: تاثیر استاندارد برای داشتن روابط تجاری مستحکم در دوران پسا تحریم بسیار مهم است.

 

نیره پیروزبخت ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در گردهمایی سراسری مدیران ستادی و استانی این سازمان با بیان اینکه مساله برجام با هوشمندی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به سرانجام رسید گفت : سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در زمینه تجارت فرامرزی باید علاوه بر بازار داخل بر روند رونق تجارت فرامرزی اهتمام ورزد.



وی با بیان اینکه امروزه با استقبال کشورهای توسعه یافته برای گسترش همکاریهای تجاری با جمهوری اسلامی ایران مواجه هستیم ، افزود : در طرح رویکرد نوین استانداردسازی و گذار از دوران سنتی ، راه برای پیشبرد فعالیت های سازمان ملی استاندارد ایران در راستای اهداف کلان نظام در بخش تجارت هموار خواهد بود.



پیروزبخت بر کاهش فاصله در روابط تجاری در دوران پسا تحریم با کشورهای توسعه یافته تاکید و اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد ایران با ثبت جایگاه مناسب در مجامع بین المللی نقش موثری را در بین سازمان های تاثیر گذار در زمینه تجارت فرامرزی ایفا خواهد کرد.



رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به بند 30 سیاست های کلی برنامه ششم توسعه که مسئولیت تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی کشور و مدیریت کیفیت را برای سازمان ملی استاندارد ایران ترسیم کرده است ، گفت : سازمان ملی استاندارد ایران در طرح رویکرد نوین استانداردسازی ، به عنوان هماهنگ کننده استقرار نظام کیفیت در بین سایر دستگاهها و جامعه است.



پیروزبخت از مدیران ستادی خواست تا با هماهنگی بیشتر و ارایه نظرات به موقع نسبت به پیشنهادات مطرح شده با ستاد هماهنگی خود را بیش از پیش کنند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;