نظرخواهی از مهندسان در باره مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان

پیش‌نویس آیین‌نامه مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان جهت نظرخواهی و ارائه پیشنهاد صاحب‌نظران بر روی وب‌سایت دفتر مقررات ملی قرار گرفت. 
به گزارش تاسیسات نیوز، دفتر مقررات ملی ساختمان به‌منظور بهینه‌سازی آئین‌نامه اجرائی نظامات اداری مبحث بیست و دوم مقررات ملی ساختمان (نگهداشت ساختمان‌ها) در نظر دارد از پیشنهاد‌های صاحب‌نظران و دستگاه‌های ذی‌ربط استفاده نماید. در متن این اطلاعیه آمده است:
به‌منظور حفظ کیفیت ساختمان‌ها و حصول اطمینان از قابلیت بهره‌برداری مناسب از ساختمان‌های احداث‌شده و تعیین حدود و اختیارات، وظایف و مسئولیت‌های عوامل دخیل درزمینهٔ نگهداری از ساختمان‌ها، همچنین حوزه شمول اصول و قواعد فنی مربوطه، پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی نظامات اداری مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان برای نگهداری ساختمان‌های در دست بهره‌برداری و در طول عمر مفید آن، با انواع کاربری‌ها توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی تهیه‌شده است.

تا پس از دریافت نظرات دستگاه‌ها و صاحب‌نظران برای تصویب برای هیأت محترم دولت ارسال گردد؛ لذا خواهشمند است نظرات اصلاحی خود را حداکثر تا ۹۹/۹/۲۲ از طریق ایمیل زیر برای ما ارسال نمایید.

mabhas22 @ inbr.ir

لینک دریافت پیش‌نویس آئین‌نامه اجرائی نظامات اداری مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان

منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;