نظام مهندسی ساختمان نیاز به تحول دارد

چهاردولی

عضو کميسيون عمران مجلس با بيان اينکه مسکن مهري که در شهرک هاي جديد ساخته مي شود نياز بروز رساني دارد، گفت: هم اکنون شرايط کشور به گونه اي است که تحول در نظام فني مهندسي ساختمان يک ضرورت تلقي مي شود.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، علي نعمت چهاردولي نماينده مردم همدان و ملاير در خانه ملت در گفتگو با   باشگاه خبرنگاران، ضرورت تحول در نظام فني مهندسي ساختمان با بيان اينکه مسکن مهر نيازمند ورود سيستم هاي ديجيتالي است افزود: ممکن است در بافت هاي فرسوده درون شهري تهران و ساير مکان شهر، استفاده از تجهيزات مدرن و پيشرفته سخت باشد اما در شهرک هاي جديد که ميزبان 2 تا 3 ميليون واحد مسکوني جديد هستند، اجراي اين مسئله ضروري است.

وي ادامه داد: اين واحدها نياز به تامين انرژي،‌ آب،‌ سوخت حتي پارکينگ براي آرامش صاحبان آن دارند، از اين رو حتي دولت مي تواند براي تحقق اين امر يارانه به اين حوزه اختصاص دهد.

چهار دولي گفت: بنابراين مسکن مهر مهمترين مسئله در استفاده از نظام فني و مهندسي روز است.

عضو کميسيون عمران مجلس با بيان اينکه هدف صندوق توسعه ملي اين بود که تبديل به ذخيره اي براي روزهاي بحراني کشور باشد بنابراين لازم است تا جايي که امکان دارد سراغ آن نرويم.

نماينده مردم همدان و ملاير در مجلس نهم اذعان د اشت: اما اگر براي تحول نظام فني مهندسي کشور و صنعتي سازي ساختمان ها قصد استفاده از اين صندوق را داشته باشيم و بتوانيم از طريق آن سود سرمايه گذاري را به کشور بازگردانيم استفاده از آن مشکلي ندارد.

 

انتهاي پيام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;