نسل جدید دستگاه های تهویه مطبوع هیتاچی

به گزارش تاسیسات نیوز/ به نقل از کولینگ پست، شرکت تهویه مطبوع هیتاچی با همکاری جانسون کنترل یک سری سیستم تهویه مطبوع خانگی جدید را به بازار عرضه کرده اند که روی کیفیت هوای داخل بهتر و راندمان انرژی متمرکز شده است.
نسل جدید کولر گازی هیتاچی
مترجم: مهندس نیره شمشیری
 سیستم جدید با نام AirHome مجهز به یک نوع کارکردهای هوشمند است که به کاربران در حفظ یک محیط داخلی مطلوب کمک می کند. اولین مدل سری ها این ماه در فرانسه به بازار عرضه می شود. همچنین یک گزینه خودتمیزشونده خودکار است که دمای مبدل حرارتی را تا ۱۵- درجه پایین می آورد تا آلاینده ها و گرد و غبار در یخ به دام بیافتد. به گفته سازندگان این دستگاه، این کار سبب تمیزتر شدن سیستم و کاهش قابل توجه احتمال گسترش آلاینده ها از آن در محیط می شود.
ازمایشات نشان داده است سیستم های دارای FrostWash سه برابر بهتر از دستگاه های بدون آن عملکرد جریان هوا را حفظ می کنند. آزمایشات قبل و بعد مقایسه عملکرد جریان هوا روی دستگاه ها با و بدون  FrostWash کاهش ۱۸ درصدی در عملکرد جریان هوا برای دستگاه بدون  FrostWash را در مقایسه با کاهش تنها ۶ درصد در عملکرد برای دستگاه های با  FrostWash نشان می دهد.

هوشمندی

سیستم جدید همچنین یک عملکرد Smart Eco دارد که حضور انسان را تشخیص می دهد و عملکرد سیستم را طبق آن تنظیم می کند. مشتریان نیز می توانند اتاق خود را در دمای پایین تر تنظیم کنند و مطمئن باشند که حالت SleepSense خواب را تشخیص می دهد و مانع از سرد شدن بیش از حد دستگاه می شود.
خالص سازی هوا
چهار فناوری خالص سازی هوا در برابر آلاینده ها، ویروس ها، آلرژن ها، باکتری ها و بوها بسته به مدل مورد استفاده قرار می گیرد. آزمایشات کاهش ۹۹٫۹ درصدی در ذرات ویروس کرونا، ۹۹ درصدی کنترل باکتری ها و ۸۶ درصد حذف بود را نشان می دهند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;