نخستین کنفرانس مدیریت استراتژیک برند

علی همتی نوع‌دوست‌گیلانی رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی از برگزاری این کنفرانس با حضور سفرای پنج کشور در گیلان خبر داد و گفت: سفیر اسپانیا از جمله مهمانان این کنفرانس است.

 



 

  به گزارش تاسیسات نیوز، علی همتی نوع‌دوست‌گیلانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس مدیریت استراتژیک برند در گیلان اظهار کرد: این کنفرانس در 14 استان کشور و در تاریخ 13 و 14 اسفند ماه امسال به صورت پایلوت در گیلان برگزار می‌شود.

وی مباحث کنفرانس را در راستای مفاد اقتصادی مقاومتی عنوان کرد و افزود: مدیریت استراتژیک برند، شیوه‌های بازاریابی و فروش در دوران رکود، اصول مذاکرات تجاری و زبان بدن، افزایش بهره‌وری سازمان و توسعه منابع انسانی از مباحث کنفرانس مذکور است.

رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک، نقش برنامه‌ریزی مالی و سرمایه‌گذاری شخصی در توسعه فردی و سازمانی، نقش شبکه‌های اجتماعی مجاز در برند سازی، ایجاد ساختار مناسب تبلیغات و تحقیقات بازاریابی برای خروج از شرایط رکود، تکنیک‌های افزایش سهم بازار در تاسیسات گردشگری را از دیگر مباحث این کنفرانس برشمرد.

وی به پیوستن سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به جمع همراهان کنفرانس مدیریت استراتژیک برند اشاره کرد و گفت: پنج اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صنعت، تجارت و معدن، استاندارد، فنی‌و حرفه‌ای و  تعاون، کار و رفاه اجتماعی حامیان برگزار کننده کنفرانس مذکور هستند.

همتی‌نوع‌دوست گیلانی، از حضور سفرا و رایزن‌های فرهنگی و اقتصادی پنج کشور در کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه مفاد اقتصاد مقاومتی خبر داد.

وی تصریح کرد: در این کنفرانس سفیر اسپانیا و رایزن فرهنگی و اقتصادی، سفیر روسیه و رایزن فرهنگی و اقتصادی، سفیر پاکستان و رایزن فرهنگی و اقتصادی، سفیر گرجستان و رایزن فرهنگی و اقتصادی و سفیر رومانی با رایزن فرهنگی و اقتصادی خود در این کنفرانس حضور می‌یابند.

رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی، اعطای گواهینامه‌های بین‌المللی به نام شرکت کنندگان به زبان لاتین و گواهینامه‌های کنفرانس با اعتبار سازمان‌های دولتی حامی کنفرانس و سازمان اعتبار بخشی خارجی را از دیگر بخش‌های این کنفرانس برشمرد.

وی دو دوره آموزشی رایگان با انتخاب سازمان و اعطای گواهینامه بین‌المللی و گواهینامه سازمان فنی و حرفه‌ای، اعطای تندیس طلایی برند برتر کشور، اعطای تندیس طلایی برند برتر استان،  اعطای جایزه طلایی بین‌المللی رضایتمندی مشتری از سازمان IAS کانادا و … را از دیگر برنامه‌های کنفرانس مذکور عنوان کرد.

به گفته همتی‌نوع‌دوست گیلانی، رستوران‌های زنجیره‌ای «کارن» تنها برند برتر طلایی رستوران‌های این استان را دارد.

پایان پیام /.



ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;