نحوه اجرای شیوه نامه برق استانی

به گزارش تاسیسات نیوز، در نشست آموزش مراحل اجرایی شیوه نامه برق با حضور نمایندگان دفاتر سطح استان مطرح شد:


تاکید رییس نظام مهندسی ساختمان گلستان بر ضرورت ارائه دقیق خدمات مهندسی در حوزه های اداری و فنی در راستای جلب رضایت شهروندان

به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، در این نشست که با حضور رییس و نایب رییس دوم تشکیل گردید سیدمجتبی موسوی رئیس نظام مهندسی ساختمان استان، لزوم بازبینی اجرای صحیح مقررات ملی ساختمان را در سطح استان یادآورشد.

 

وی گفت: ارائه خدمات مهندسی در حوزه های اداری و فنی باید در جهت رضایت کامل شهروندان صورت پذیرد.

 

رییس نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به اجرایی شدن تفاهم نامه های اخیر ادامه داد: تعامل بسیار مناسبی در اجرای تفاهم نامه ها برقرار می باشد که ارائه گسترده تر خدمات را منجر می گردد . سیدمجتبی موسوی تاکید کرد : باید بر مراحل اجرایی تفاهم نامه بطور دقیق نظارت شود.

 

درادامه جلسه نایب رئیس دوم سازمان ، لزوم افزایش سطح آگاهی شهروندان در خصوص خدمات سازمان را خواستار شد. محمدرضا آلوستانی درادامه افزود: ارائه خدمات مهندسی و اجرای صحیح شیوه نامه ها با تلاش مضاعفی در دفاتر سطح استان پیگیری شود.

 

وی در انتها با مثبت خواندن تفاهم نامه های اخیر گفت: دفاتر می بایست هرچه سریعتر به آمادگی مطلوبی در جهت اجرایی شدن تفاهم نامه در کل استان رسیده تا همچنان این سازمان با ارائه خدمات صحیح ، به عنوان سازمان خدمتگزار در جهت رضایت مردم قدم بگذارد .

 

در انتها این نشست با برگزاری دوره آموزشی مراحل اجرایی شیوه نامه برق ادامه یافت.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;