نجات 32 شهروند از میان دود و آتش

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی اتاق خواب واحد مسکونی در بزرگراه همت با نجات 32 نفر از ساکنان ساختمان به خیر گذشت.


این حادثه ساعت 07:29 دقیقه صبح دیروز توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 74، 27 این سازمان به محل حادثه در بزرگراه شهید همت به سمت غرب، ابتدای بلوار کوهسار، خیابان گل اعزام شدند.


مجید شهرمی رئیس ایستگاه 74 در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان مسکونی 5 طبقه 15 واحدی دیده می شد که یک واحد مسکونی به مساحت 90 متر مربع از قسمت اتاق خواب طعمه شعله های آتش شده و دود زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.


وی افزود: آتش نشانان پس از قطع گاز و برق واحد مسکونی به سرعت 32 نفر از ساکنین ساختمان را از راه پله های دود گرفته خارج کردند و به فضای امن انتقال دادند.


رییس ایستگاه 74 خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات همزمان با خروج محبوسین از ساختمان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی از طریق راه پله ها خود را به محل آتش سوزی رساندند و آتش سوزی را پیش از سرایت به اطراف مهار و خاموش کردند.


وی افزود: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنین ساختمان آسیبی وارد نشد و آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش، پس از تخلیه دود از درون ساختمان پس از ایمن سازی محیط و ارائه تذکرات ایمنی به ساکنین به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;