نجات بانوی کهنسال از میان آتش و دود

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش نشانان، بانوی کهنسالی را که بر اثر انفجار و آتش سوزی در خانه مسکونی، محبوس شده بود نجات دادند.


شب گذشته ساعت 23:22 دقیقه بر اثر انفجار یك منزل مسكونی در خیابان شهرری، خیابان ابن بابویه، كوچه نعلبندی و تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 14 و 86 را به محل حادثه اعزام کردند.


محسن حاجی شمسایی فرمانده آتش نشانان در این باره گفت: در محل حادثه یك منزل مسكونی 2 طبقه به مساحت 90 متر مربع دیده می شد كه طبقه اول آن از قسمت آشپزخانه به علت پرتاب شی مشتعل از بیرون ساختمان دچار آتش سوزی شده بود.


وی ادامه داد: این حادثه منجر به سوختن شیلنگ سماور، پخش گاز و در نهایت انفجار گاز و شعله وری در داخل ساختمان شده بود.


وی گفت: انفجار گاز نیز باعث شكستن شیشه ها و پنجره های منزل شده بود و آتش سوزی نیز در مراحل اولیه با كمك شهروندان خاموش شده بود و بانوی 70 ساله ای كه در داخل ساختمان حضور داشت دچار سوختگی جزئی از ناحیه سر شده بود.


شمسایی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از یك رشته لوله آبدهی اقدام به مهار و خاموش کردن آتش به جا مانده از انفجار کردند و دود ناشی از آتش سوزی را با استفاده از فن مكانیكی تخلیه کردند.


وی افزود: آتش نشانان پس از تحویل مصدوم به عوامل اورژانس به ماموریت خود پایان دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;