نام و طرح ساختمانی جدید در اتریش

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت های معماری هر روز به دنبال طراحی ساختمانی هستند که دقیقاً محصول نهایی آن شرکت را نشان دهد. شرکت Coop Himmleb(l)au اتریش اخیراً ساختمان جدیدی را با عنوان خانه نان برای برند بین المللی نانوایی Backaldrin طراحی کرده است. 





ساختمان شامل دو بخش مختلف می شود: یک پایه جعبه ای شکل و یک نمایشگاه بی شکل است که مثل یک قرص انتزاعی نان بالای آن شناور است.

 

 

 

پایه از یک نمای بتونی پیش ساخته با ظرفیت 120 نفر تشکیل می شود که برای رویدادها، کارگاه ها و نمایشگاه ها استفاده می شود؛ در حالی که بخش بالایی فقط برای کارهای نمایشگاهی است. دومی می تواند به عنوان یک موزه مدرن یا مجموعه ای برای نمایش تاریخچه نانوایی به کار رود.

 

 

برای ساخت یک منطقه نمایش منحصر به فرد به شکل نان، معماران از دوایر لایه لایه الوار با نمای تخته های استنلس استیل استفاده کردند. آنها داخل پوسته چوبی را باز نگه داشته و تنها یک لایه رنگ روی آن زدند. میزها، دیوارها و کابینت ها روی سازه سطوح مختلفی برای نمایش قطعات موزه فراهم می کنند.

 

 

 

برای کوتاه کردن زمان ساخت، شرکت از یک روش پیش سازی به نام CNC سه بعدی (کنترل عددی کامپیوتری) برای اطمینان از دقت و تناسب هر بخش استفاده کرد.

 

 

 

داخل محل نمایش، بازدیدکننده ها به یک راهرو مدور باز با مجموعه ای موارد مختلف مرتبط با نان و قطعات تاریخی که از بالای سازه آویزان است هدایت می شوند. یک پلکان مارپیچی بلند راهرو را محصور کرده و به بازدیدکننده ها اجازه می دهد در عین دسترسی به دو طبقه نمایش نمایی از موارد معلق از زوایای مختلف داشته باشند.

 

پیش بینی می شود ساخت خانه نان تا پایان سال به اتمام برسد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;