موتورخانه در میان شعله های آتش

 

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی در موتورخانه یک ساختمان مسکونی با تلاش آتش نشانان و پیش از گسترش بیشتر و سرایت به ساختمان مهار و خاموش شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 ساعت 11 صبح امروز و درخواست کمک از آتش نشانی، بیدرنگ زنگ ایستگاه 57 و نجات 10 به صدا درآمد و آتش نشانان به سمت قنات کوثر، خیابان سوم غربی حرکت کردند.
علی شکرانه فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: از قسمت موتورخانه یک ساختمان سه طبقه مسکونی دود بسیار زیادی در حال متصاعد شدن بود که آتش نشانان بلافاصله به مقابله با این آتش سوزی پرداختند.
وی افزود: یک گروه از آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و قطع برق و گاز ساختمان به سمت کانون آتش رفته و با استفاده از یک رشته لوله آبرسانی این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
شکرانه در ادامه گفت: گروه دوم آتش نشانان نیز به جستجوی محبوسین احتمالی درطبقات پرداخته و موفق شدند خانم مسنی را که در منزل محبوس شده بود به بیرون منتقل کنند.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این مطلب که علت بروز این حادثه از طرف کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و تخلیه دود، همچنین دادن تذکرات ایمنی به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;