مهندسی مجدد در تاسیسات آب و فاضلاب یکی از مهمترین راههای کاهش هزینه های شرکت است

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: مهندسی مجدد در تاسیسات آب و فاضلاب یکی از مهمترین راههای کاهش هزینه های شرکت است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مجید آقازاده افزود: در یکی از این موارد که در شهر سلماس به انجام رسید، بهره برداری به میزان 105 لیتر در ثانیه افزایش و راندمان تاسیسات به میزان چهار درصد بهبود یافت.

وی اضافه کرد: عملیات اجرائی پروژه مهندسی مجدد در تاسیسات آب و فاضلاب شهر سلماس شامل تهیه و نصب الکتروپمپ ها، اصلاح تابلوهای برق، تهیه و نصب کنتور در خروجی مخزن و انجام عملیات ترموگرافی بود که در نمه نخست امسال به انجام رسید.

وی افزایش راندمان، کاهش مصرف انرژی و بهینه کردن تاسیسات را از مهمترین نتایج این امر دانست و اظهار کرد: در این راستا با طراحی و اجرای برنامه های اصلاح الگوی مصرف، نقش موثری در کاهش هزینه های بهره برداری پس از اجرای هدفنمندی یارانه ها داشته ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی همچنین از انجام طرح مهندسی مجدد در ارومیه خبر داد و افزود: در اثر این کار، هزینه های برق تصفیه خانه آب شماره یک ارومیه 242 میلیون ریال کاهش یافت.

آقازاده به ایرنا گفت: میزان برق مصرفی در این تصفیه خانه در نیمه نخست امسال بیش از 66 هزار کیلووات ساعت کاهش یافته است.

وی با اشاره به اهمیت این امر گفت: تصفیه خانه شماره یک آب ارومیه در حدود 25 درصد از آب شهر ارومیه را تامین می کند.

وی افزود: ممیزی و مهندسی مجدد تاسیسات و تجهیــــزات برقی، طی برنامه پنج ساله با هدف بهبود واصلاح راندمان، کاهش مصرف انرژی و بهینه کردن تاسیسات در استان آغاز شده است.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;