اجرای شبکه فاضلاب در اصفهان ۵۰ ساله شد

 

 

مدیرعامل شرکت آبفای شهر اصفهان اعلام کرد: از ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر طول شبکه فاضلاب اصفهان، حدود ۶۰۰ کیلومتر آن نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، حسین اثنی عشری به قدمت شبکه فاضلاب اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود 50 سال از اجرای شبکه فاضلاب در اصفهان می گذرد که قسمت هایی از این شبکه فرسوده شده است.

وی اظهار داشت: نوسازی این بخش از شبکه فرسوده فاضلاب نیازمند بیش از 700 میلیارد تومان هزینه است که فقط با تخصیص اعتبارات ملی می توان عملیات اصلاح شبکه فرسوده فاضلاب را به صورت گسترده در اصفهان اجرا کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای شهر اصفهان با اشاره به سفر دوم هیات دولت به اصفهان،به قدس آنلاین گفت: در این سفر مصوب شد از طریق فاینانس 200 هزار یورو به اصلاح شبکه فرسوده فاضلاب اصفهان تخصیص یابد و هم اکنون 50 هزار یورو به اجرای این طرح اختصاص داده شده که مراحل تکمیلی و اجرایی آن در حال اقدام است.

وی به کارگیری تکنولوژی نوین در اصلاح شبکه فرسوده فاضلاب را یکی از مهمترین اولویت ها دانست و تصریح کرد: اگر زمینه های بهره گیری از تکنولوژی نوین در اصلاح و نوسازی شبکه فرسوده مهیا شود این معضل اساسی شهر اصفهان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

اثنی عشری ادامه داد: به عنوان مثال با استفاده از روش های نوین عملیات 500 متر لوله گذاری در طول یک الی دو هفته انجام می شود اما اجرای چنین عملیاتی به روش قدیمی در خیابان های پر تردد، حدود یک سال زمان بر است.

پایان پیام/.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;