مهار شعله های آتش در آشپزخانه

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی آشپزخانه منزل مسکونی در تهرانپارس، با حضور آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.


با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی اهالی یک ساختمان مسکونی در محله تهرانپارس، خیابان 204، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 57 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 8 صبح امروز به محل حادثه اعزام شدند.


بهمن رضائی نیا رییس ایستگاه 57 آتش نشانی، در این باره گفت: در قسمت آشپزخانه یک واحد مسکونی که در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه 10 واحدی قرار داشت، آتش سوزی رخ داده و شعله های آتش در حال سرایت به نقاط دیگر واحد مسکونی بود.


وی در ادامه گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، به تجهیزات انفرادی مجهز شدند و با بکارگیری لوله های آبدهی عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.


رییس ایستگاه 57 آتش نشانی، افزود: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد محل حادثه شدند و پس از جستجو، یک خانم را که دچار دود زدگی شده بود به خارج از ساختمان انتقال دادند.


وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل خود موفق شدند شعله های آتش را در مدت زمان کوتاهی خاموش کنند و با بکارگیری فن هوا ده، دود جمع شده در داخل ساختمان را تخلیه کردند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;