منبع انرژی شرکت نایک کجاست؟!

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت نایک در طی قرارداد 86 مگاواتی توانست 100 درصد برق مورد نیاز خود در واحدهای مستقر در ایالات متحده را با انرژی های تجدیدپذیر تأمین کند.


تولید کننده بزرگ کفش مگالیت نایک دومین قرارداد خرید عمده انرژی باد خود را با Avangrid Renewables اعلام کرده است. این قرارداد، یک قرارداد 86 مگاواتی برای انرژی باد در تگزاس است که مجموع انرژی تجدیدپذیر نایک را در شمال امریکا به 100 درصد میرساند.


نایک و Avangrid Renewables روز پنج شنبه توافق نامه خرید انرژی (PPA) را امضا کردند، توافقی که 86 مگاوات (مگاوات) انرژی باد از مزرعه باد Karankawa در مناطق Bee و San Patricio، درست در شرق Mathis، تگزاس را در اختیار نایک قرار می دهد. این دومین PPA نایک با Avangrid است.


پس از توافق 2016، نایک 100 درصد از انرژی مورد نیاز برای مرکز مدیریت بین المللی خود را در Beaverton، اورگون، از سه نیروگاه باد در Columbia Gorge تأمین کرد.


PPA جدید به طور موفقیت آمیزی انرژی تجدیدپذیر را به میزان قابل توجهی برای تأسیسات متعلق به شرکت و بهره برداری از آن در سراسر آمریکای شمالی را به 100٪ و در سطح بین الملل را به بیش از 50٪ خواهد رساند، که منجر به نزدیک شدن این شرکت به استفاده 100 درصدی آن از انرژی های تجدید پذیر در سراسر جهان تا سال 2025 می شود.


هلن کلارکسون، مدیر اجرایی گروه اقلیم، سازمان حامی ابتکار RE100، که نایک نیز عضو آن است، افزود: “این اقدام، رهبری نایک در این صنعت را نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه با کاهش قیمت تکنولوژی انرژی های تجدید پذیر، کسب و کار می تواند بازارهای جهانی برق را به نفع انرژی های تجدید پذیر تغییر دهد. “

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;