مناقصه تکميل کادر نيروهای خدماتی نظام مهندسی تهران

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نظر دارد جهت تکميل کادر نيروهای خدماتی، از شرکت‌های واجد شرايط دعوت به همکاری نمايد.

 

 

 

 

لذا شرکتهای معتبر و با سابقه کاری مناسب در حوزه تامين پرسنل خدماتی، می‌توانند شرايط مناقصه را از طريق نشانی اينترنتی www.Tceo.ir دريافت و ظرف مدت 7 روز کاری از زمان درج آگهی، مدارک مندرج در شرايط عمومی مناقصه را به معاونت مالی و پشتيبانی سازمان، واقع در شهرک غرب، خيابان مهستان، پلاک 10، طبقه اول تحويل و رسيد دريافت نمايند.

 

 

 

شرایط عمومی مناقصه شرکت خدماتی

 

 

 

1- مبلغ 50/000/000 ریال وجه تضمین مناقصه طی یک فقره چک تضمین شده بانکی و یا واریز به حساب 01012229210000 بانک صادرات به نام سارمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران.

 

 

 

 

2- همراه با سوابق شرکت خدماتی،مجوز قانونی اشتغال به کار اعم از جواز تاییدیه‌های وزارت کار و بهداشت،به همراه نمونه قرارداد امضا شده و رزومه و مشخصات پرسنل(دارای حداقل 5سال سابقه حرفه ای خدمات و حداقل تحصیلات دیپلم) مورد نظر، در پاکت (الف)قرار داده شود.”در صورت نقص در پاکت (الف) پاکت (ب) گشوده نخواهد شد و از دور مناقصه خارج میگردد.”

 

 

 

 

3- قیمت پیشنهادی در پاکت لاک و مهر شده (ب) قرارداده شود.

 

 

 

 

4- واجدان شرایط پیشنهاد و قیمت‌های خود را در مدت 7 روز کاری از زمان درج آگهی به صورت مکتوب و در پاکت در بسته (الف)و (ب) به نشانی تهران، شهرک غرب، خیابان مهستان، پلاک 10 طبقه اول تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

 

 

 

5- زمان گشایش پاکت‌ها 10 روز پس از آخرین روز ارسال مدارک و در محل سازمان می‌باشد.

 

 

 

 

6- سازمان در خصوص اتخاذ تصمیم در مورد پبشنهادهای رسیده و انعقاد قرارداد دارای تکالیف و اختیارات زیر می‌باشد:

 

 

 

 

7- سازمان مکلف است سپرده شرکت کننده اول در مناقصه را در صورتی که حاضر به انجام قرارداد نشود و همچنین سپرده برنده دوم و سوم را در صورتی که جهت انجام قرارداد به آن رجوع شود و از انجام آن امتناع نمایند به نفع خود ضبط نماید.

 

 

 

8- هزینه آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

 

 

 

9- سازمان از پذیرش مدارک ارسالی ناقص خودداری می‌نماید.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;