معرفی ​​​​​​​مسئول روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی تهران

مراسم معارفه سرپرست روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با حضور ریاست و مدیر حوزه ریاست سازمان برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، روز شنبه مورخ ۴ بهمن‌ماه، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، در مراسم معارفه کریم صلاحی مهر به‌عنوان سرپرست جدید روابط عمومی سازمان اظهار کرد: روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و آیینه تمام نمای سازمان محسوب می‌شود. میر جعفری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان روابط عمومی، کریم صلاحی مهر را یکی از افراد خوش‌نام و فعال صنف و جامعه مهندسی معرفی نمود و اظهار امیدواری کرد که با حضور وی به‌عنوان سرپرست جدید، شاهد اعتلای  بیش‌ازپیش این واحد باشیم.
میر جعفری، اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع را از وظایف اصلی روابط عمومی سازمان عنوان نمود و تشریح کرد: امروزه حوزه اطلاع‌رسانی در فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و روابط عمومی بر اساس وظایف ذاتی خود باید نسبت به حضور  مؤثر  و اطلاع‌رسانی صحیح در فضای مجازی مبادرت نماید.
در پایان کریم صلاحی مهر نیز،ضمن تقدیر و تشکر  از حسن اعتماد هیأت مدیره و رئیس سازمان  ، اظهار امیدواری کرد بتواند از  فرصت پیش آمده در جهت خدمت به اعضا و سایر ذینفعان  سازمان، استفاده نماید.
منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;