خبری خوش برای تاسیساتی‌ها

معرفی فروشگاه اینترنتی دماپویا

آیا تاکنون برای خرید سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی و یا دیگر تجهیزات مورد‌نظر خود از قبیل پمپ آب و تجهیزات استخر سونا و جکوزی با دردسرهای مختلف مانند تعدد جنس‌های مشابه و ظرفیت‌های مختلف برخورد کرده‌اید و نتوانسته‌اید به جنس مطلوب و مورد نظر خود دست پیدا کنید و یا همچنین با خرید جنس بی کیفیت و با گارانتی بدون اعتبار هزینه اضافی و بی موردی را پرداخت کرده‌اید که نتوانسته است انتظارات شما را برآورده کند و یا از این گذشته توانسته‌اید یکی از تجهیزات معتبر را خریداری کنید ولی از نحوه عملکرد، نوع نصب و کاربرد و میزان توانایی آن آگاهی نداشته باشید و در این زمینه دچار سردرگمی شده باشید!!!!!! با ما در معرفی یکی از بهترین وب سایت‌های تخصصی تامین تاسیسات ساختمان همراه باشید.
امروزه استارت آپ‌های فعال زیادی در اقصی نقاط کشور در زمینه‌های گوناگون در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به مصرف‌کننده‌ها هستند که در واقع مهم‌ترین آنها را می‌توان وب سایت دماپویا دانست که در زمینه تاسیسات ساختمان در حال فعالیت است و روز به روز توانسته است سطح کیفی خدمات خود را با توجه به خواست و نظر کاربر بالا ببرد که با استقبال چشمگیر همگان همراه بوده است و این قابلیت توانسته است آن را یکی از برترین وب سایت‌های تخصصی مطرح کند. همچنین دماپویا توانسته با به کارگیری کارشناسان و تیم مهندسی مجرب نسبت به ایجاد مجموعه‌ای کارآمد و با اعتماد و اطمینان بالا اقدام کند که گواه این مسئله نشان اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال است که همواره صداقت و فعالیت این وب سایت را تایید می‌کند.
 فروشگاه دماپویا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ و با تلاش مجدانه مهندس محسن مسلمی شروع کرد که با توجه به نیازهای بازار و با بکارگیری نیروهای کارآمد فنی، مهندسین و کارشناسان فروش از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در بازار تجارت الکترونیک گسترش داد و هم اکنون افتخار این را دارد که به صورت فروشگاه اینترنتی در خدمت مشتریان گرامی باشد. همچنین لازم به ذکر است که تخصص اصلی کارشناسان این مجموعه در زمینه تأسیسات اعم از طراحی، محاسبه و اجرا است که همواره و همه روزه پاسخگوی سوالات کاربران متعدد هستند. از جمله نکات بسیار مهم در مورد این وب سایت می‌توان به داشتن نماد اعتماد الکترونیکی اشاره کرد که این نماد هویت صاحب امتیاز و محل فعالیت را احراز می‌کند.
این مجموعه با دریافت سفارش‌هایی مشتمل بر انواع سیستم‌های حرارت و برودت مانند کولرگازی، پکیج، رادیاتور، انواع پمپ و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی است که به سریع‌ترین شکل ممکن نسبت به ارسال سفارشات برای مصرف‌کنندگان اقدام می‌کند. همچنین در این وب سایت امکان خرید غیر حضوری و پرداخت آنلاین در کنار دیگر انواع پرداخت نظیر کارت به کارت قرار داده شده است که با ضریب اطمینان بالا قابل انجام و پیگیری است. در واقع می‌توان گفت دماپویا با جست و جوی روش‌های نوین تجارت الکترونیک و متصور شدن نقشه راه جامع برای خود، مسیر موفقیت این برند را به عنوان یکی از مهم‌ترین و اولین استارتاپ تخصصی عرضه تجهیزات تأسیسات در کشور از سال ۱۳۸۷ با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تخصصی انواع تجهیزات تهویه مطبوع (HVAC)، گرمایشی و موتورخانه، تجهیزات استخر، سونا و جکوزی دنبال کند.
دماپویا بر اساس تمامی سایت‌های جهانی آنالیز دارای رتبه‌ای بسیار مناسب در بین همه سایت‌های ایران است که همواره آن را می‌توان در رده بالای رده‌بندی گوگل دید. همچنین این سایت روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده دارد که این خود گواهی بر ارائه خدمات دهی مطلوب این فروشگاه اینترنتی است. این مجموعه به منظور افزایش آگاهی و همچنین ارائه راهکارهای مناسب برای انتخاب هرچه بهتر سیستم‌های مورد نظر و خریدی هوشمندانه اقدام به طراحی مجله دماپویا کرده، که خود مرجع کاملی برای انتخاب انواع تجهیزات ساختمانی به شمار می‌آید که در این مجله تخصصی مقالاتی مانند انواع محاسبات فنی، معرفی مارک‌های برتر و پرفروش بازار، اطلاعات جامع در خصوص معرفی برندها و ده‌ها مقاله تخصصی دیگر که کمک شایانی به خریدی بهینه و مقرون به صرفه خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این وب سایت ارائه توضیحات جامع در خصوص محصولات است، که این توضحیات در مورد نحوه عملکرد، ظرفیت‌های موجود، نحوه نصب، نام شرکت و مدت زمان گارانتی و تصاویر و ویژگی‌های ظاهری مانند ابعاد و وزن است.
مطلب فوق یک رپرتاژ آگهی است که از سوی شرکت دماپویا در اختیار تحریریه تاسیسات نیوز قرار گرفته است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;