معاون زاکانی شهردار می شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کاندیداتوری زاکانی شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این تجربه دو بار دیگر نیز پیش آمده و شهرداران سابق که شرکت کردند، مرخصی کتبی از شورا گرفتند و یک نفر از معاونان را به صورت جانشین معرفی کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز،  مهدی چمران در حاشیه دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز سه لایحه شهرداری بررسی می‌شود، اظهار کرد: لایحه ایجاد سازمان زنان، اصلاح اساسنامه تعدادی از شرکت‌ها و یک فوریت فروش یک ملک در جلسه امروز بررسی خواهد شد.
وی با اشاره به کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: این تجربه دوبار دیگر نیز پیش آمده و شهرداران سابق که شرکت کردند، مرخصی کتبی از شورا گرفتند و یک نفر از معاونان را به صورت جانشین معرفی کردند. در مسائل تبلیغاتی شهرداری هیچ‌گونه دخالتی نخواهد داشت و تنها در قالب دعوت مردم به انتخابات خواهد بود. به طوری که نباید هیچ‌گونه موضع‌گیری داشته باشد و هر فردی شخصا باید تبلیغات کند. البته مرخصی شهردار از زمان تبلیغات آغاز خواهد شد.
چمران با بیان اینکه در مسیر جاده خلیج فارس عنوان شد که حریم مشخص شده است، گفت: نمی دانم نتایج به کجا انجامید چون باید مسیر خاصی دنبال شود. حکم کمیسیون ماده پنج باید اخذ شود و در استانداری نیز باید مورد تایید قرار بگیرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;