رئیس اتحادیه املاک استان تهران: قیمت مسکن با دستور پادگانی کاهش نمی‌یابد

مصطفی قلی‌خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران، با بیان اینکه قیمت مسکن با دستور پادگانی کاهش نمی‌یابد، گفت: بازار مسکن مانند پادگان نیست که با یک دستور قیمت‌ها کاهش و یا افزایش یابد، بلکه باید با ارائه برنامه‌های خاص و درست مالی – بانکی و افزایش میزان ساخت و ساز این بازار را کنترل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، رئیس اتحادیه املاک استان تهران ادامه داد: دولت و وزیر راه و شهرسازی باید با یک نمودار کاری و افزایش تولید قیمت‌ها را در بازار مسکن کنترل کند تا شاهد افزایش صدور پروانه‌های ساخت و ساز باشیم.

قلی‌خسروی یادآوری کرد: نگرش وزیر راه و شهرسازی به افزایش ساخت و ساز است و ما امیداریم با حمایت از بخش خصوصی و عملیاتی کردن ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های جدید بتوانیم این بازار را به تعادل برسانیم.

وی تأکید کرد: قیمت‌ مسکن تا پایان سال به تثبیت می‌رسد و وضعیت کنونی بازار تا سال آینده به شاخص تورم و قیمت حامل‌های انرژی بستگی دارد.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران با اشاره به اینکه افزایش تسهیلات مسکن روند اقتصادی این بخش را بهبود می‌بخشد، گفت: هم اکنون سازندگان نیازمند افزایش تسهیلات مسکن هستند و باید در این بخش بتوانیم شاخص عرضه و تقاضای مسکن را به توازن برسانیم.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;