مصالح ساختمانی مشمول استاندارد اجباری است

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصالح ساختمانی، مشمول استاندارد اجباری هستند و تولید کننده‌ها باید برای دریافت مجوزها اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، رحمتی با بیان مطلب فوق افزود: این واحدها در صورت نداشتن مجوز از ادامه فعالت با مانده و پلمپ می شوند.
وی بیان داشت: در این راستا، به دلیل نداشتن مجوزهای استاندارد، پنج واحد تولیدی تیرچه بلوک در یاسوج پلمپ شد.
رحمتی اظهار داشت: ۴۵ واحد تولیدی تیرچه بلوک هم اکنون فعال هستند و باید این واحدها، اصول استاندارد را تمام و کمال رعایت کنند چرا که این امر با ایمنی ساختمانها و سلامت جامعه در مواقع بحران در ارتباط است.
وی افزود: ۱۹۰ واحد تولیدی مصالح ساختمانی فعال وجود دارد که در ابتدا واحدهای تولیدی شن و ماسه بازرسان به صورت مرتب نظارت و بر نحوه فعالیت و استاندارد سازی تاکید شد.
رحمتی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری نیز همه واحدهای تیرچه بلوک در راستای استاندارد سازی، در دو نوبت اخطاریه دریافت کردند.
وی افزود: این واحدها باید نسبت به استاندارد سازی و اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند و چنانچه نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان بی توجه باشند، پلمپ می شوند.
رحمتی تاکید کرد: نمونه برداری از تولیدات در صورتی انجام می شود، که واحدها همه مجوزها را اخذ کرده باشند و در صورت نداشتن مجوز، تولید با هر کیفیتی متوقف می‌شود.
منبع خبرگزاری مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;