مصالح تولیدی کارگاه‌های شن و ماسه شناسنامه دار می‌شوند

کارگاه

مدیر کل دفتر فنی استانداری از شناسنامه‌دارشدن مصالح تولیدی کارگاه‌های شن وماسه خبر داد و تمدید پروانه‌ی بهره‌برداری را منوط به داشتن شناسنامه دانست.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، «مهندس جلال حمره » اظهار کرد: عدم به موقع تهیه شناسنامه مصالح ساختمانی موجب اتلاف سرمایه دولت در بخش ساخت وساز و عدم استفاده درست از مصالح خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری سایر ادارات مرتبط با توجه به آماده شدن بستر کار هرچه سریع‌تر نسبت به این مهم را فراهم کند برحضور مدیران و استفاده از نظرات کارشناسی در خصوص استاندارد سازی مصالح شن وماسه تاکید و تصریح کرد: استاندارد‌سازی مصالح ساختمانی از مسایل بسیار مهم و دغدغه‌ی اصلی دفتر فنی استانداری است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری همکاری بیشتر و مداوم دستگاه‌های اجرایی ، شرکت‌های خصوصی و ارگان های مرتبط با تولید مصالح ساختمانی راعامل بسیار مهمی در رسیدن به ارتقاء سطح کیفی این کارگاه‌ها دانست که منجر به عرضه مصالح ساختمانی باکیفیت، توسط تولید‌کنندگان می‌شود.

حمره تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت تسهیلات لازم را صرفا در اختیار کارگاه‌های شن وماسه ای قرار دهد که شناسنامه کاربردی دارند  و ترتیبی اتخاذ شود تا کارگاه‌هایی تولید مصالح ساختمانی نشانه استاندارد را بر روی مصالح خود حک کنند.

وی تمدید پروانه‌ی بهره برداری معدن کارگاه‌های شن وماسه  را منوط به داشتن شناسنامه کاربردی دانست و ابراز امیدواری کرد: کارگاه‌داران این صنف همکاری لازم را با این صنف بعمل آورند.

 پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;