خرید و فروش فیش زمین به اسم نظام مهندسی اعتبار ندارد

نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: خرید و فروش فیش زمین به اسم نظام مهندسی اعتبار ندارد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  احد محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اطلاعاتی که در مورد فیش زمین وجود دارد صحت ندارد و همه اعضای سازمان نظام مهندسی و شهروندان زنجانی نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه زمین قابل واگذاری وجود ندارد، یادآور شد: شهروندان و اعضای سازمان نظام مهندسی استان زنجان آگاه باشند که در حال حاضر هیچ زمین قابل واگذاری توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان وجود ندارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به فیش‌هایی که در حال حاضر به نام این سازمان در حال تبادل است اشاره کرد و گفت: فیش‌هایی که به نام این سازمان در حال تبادل است اعتبار ندارد.

این مقام به فعالیت های سازمان نظام مهندسی در حوزه مهندسی ساختمان اشاره و خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی در سال جاری برنامه‌های خود را با جدیت اجرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دفاتر شهرستانی در اولویت قرار گرفته است، افزود: راه‌اندازی دفاتر سازمان نظام مهندسی در سایر شهرستان‌ها مورد تاکید قرار دارد.

محمدی به دیدار خود با مسئولین شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: اواسط مهر ماه از دفتر نمایندگی شهرستان خدابنده بازدید شده است.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه در این جلسه نسبت به مشکلات شهرستان بحث و بررسی شده است، افزود: مشکلات اعضای شهرستان خدابنده در این جلسه هم‌اندیشی بحث و بررسی شد.

وی با اشاره به افزایش تعرفه خدمات مهندسی، یادآور شد: افزایش تعرفه‌ای که در مرکز استان داشتیم به شهرهای تابعه ابلاغ نشده که باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

محمدی با بیان اینکه زمینه های لازم در این خصوص انجام می شود، افزود: با انجام اقدامات لازم از سال آینده به صورت هم‌زمان در شهرستان‌های استان این موارد اجرایی می‌شود.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;