مسکن مهر پردیس هنوز معارض دارد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه با افتتاح و تحویل این واحد‌ها مرز واحد‌های افتتاح‌ شده در پردیس به ۷۰ هزار واحد رسید، گفت:  تنها ۱۴ هزار واحد در پردیس باقی مانده که از این تعداد هم ۸ هزار واحد در مرحله نصبیات و در مرحله نازک‌کاری قرار دارند که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.
به گزارش تاسیسات نیوز،  مهدی هدایت،  در مراسم تحویل  ۴ هزار و ۳۰ واحد مسکن مهر در فاز‌های مختلف از جمله ۹،۱۱،۸ و ۵ اظهار داشت: تحویل این واحدها با تاخیر بوده چراکه  از سال ۹۳ تا ۹۸ ساخت بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر متوقف‌شده و با توجه به آنکه ساخت این واحد‌ها مجدداً آغاز شده تمامی آن‌ها با افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۵ برابری انجام شده‌ است.
وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از اجرای این پروژه‌ها با استفاده از پیمانکاران و سازندگان حرفه‌ای و با همکاری آن‌ها صورت گرفته که تعداد زیادی از این پیمانکاران از طریق تهاتر ساخت این واحد‌ها را انجام دادند و این هزنیه‌های سنگین را قبول کردند.  هر واحدی که دارای نقص است به پیمانکاران و سازندگان چک لیست‌هایی داده شده تا تمامی نواقص را یادداشت کنند تا زمانی‌که در واحد‌ها متقاضیان مستقر شوند این خدمات هم تامین خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس بیان اینکه با افتتاح و تحویل این واحد‌ها مرز واحد‌های افتتاح‌ شده در پردیس به ۷۰ هزار واحد رسید، گفت:  تنها ۱۴ هزار واحد در پردیس باقی مانده که از این تعداد هم ۸ هزار واحد در مرحله نصبیات و در مرحله نازک‌کاری قرار دارند که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.
هدایت افزود:  این ۱۴ هزار واحد هم به دلیل آنکه متأسفانه از سال ۹۳ تا ۹۸هیچ پروژه و یا فعالیت‌های اجرایی در پردیس انجام نمی‌شد باقی‌مانده است و بخشی از این واحد‌ها هم به‌علت معارض‌ها باقی مانده اند.
وی مدیرعامل شرکت عمران پردیس درباره آخرین وضعیت واحد‌های مسکن ملی هم گفت: در طرح اقدام ملی مسکن هم ۱۳ هزار واحد ظرفیت‌سازی کرده بودیم که از این ۱۳ هزار واحد، ۱۰ هزار واحد مربوط به واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط بود که واگذاری و تملک آن‌ها انجام‌شده است و ثبت نام سه هزار واحد مسکن توسط شرکت عمران پردیس برای متقاضیان انجام‌شده توسط سازندگان در حال انجام است. سرعت اجرای این پروژ‌ه ها بسیار خوب بوده و پیشرفت آن به ۱۰ تا  ۴۰ درصد رسیده‌ است.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به درخواست افزایش وام مسکن ملی  اظهار داشت:  از بانک مرکزی درخواست کرده‌ایم که وام طرح اقدام ملی مسکن را هم به ۴۰۰ میلیون تومان برسانند تا متقاضیان برای تکمیل آورده مسکن به مشکل برنخورند.
وی درباره اجرای پروژه جهش تولید مسکن  در پردیس گفت: از اولین روز‌هایی که قانون جهش تولید مسکن مطرح شد، در پردیس دو ظرفیت بزرگ ۸۰۰ هکتاری و همچنین ۳۰۰ هکتاری را به‌عنوان شهرک فردوس در نظر گرفتیم که امیدواریم در شورای‌عالی معماری و شهرسازی کار‌های آن‌ها انجام شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;