مرگ خاموش دو زوج کهنسال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به دنبال تماس همسایگان خانه قدیمی با سامانه 125 مبنی بر غیبت زوج کهنسال و احتمال بروز گاز گرفتگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 97 را ساعت 19:42 عصر روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت خیابان شهید عراقی، کوچه سرو حرکت کردند.
محمدرضا رستگار فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: با حضور در محل حادثه مشاهده شد، در یک منزل مسکونی در قسمت حمام، به علت نفوذ گاز سمی مونواکسید کربن 2 نفر از اعضای یک خانواده به نام های زهرا-ا و امراله-ب 65 و 82 ساله دچار مسمومیت شده و بی حال و بی رمق بر روی زمین افتاده بودند.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله اقدام به خارج کردن مصدومین از محل گاز گرفتگی کردند و تا رسیدن اورژانس اقدام به احیای قلبی و ریوی کردند.
رستگار خاطرنشان کرد: با رسیدن امدادگران اورژانس مصدومین حادثه تحویل آنان شدند که با بررسی عوامل اورژانس مرگ هر 2 نفر تایید شد.
گفتنی است؛ پس از بررسی های بیشتر معلوم شد استفاده از آبگرمکن دیواری بدون دودکش و نصب آن در داخل سرویس بهداشتی ورود گاز سمی مونواکسید کربن و متاسفانه مرگ دو شهروند را در پی داشت.

 

 

 

عدم استفاده از دودکش استاندارد

استفاده از آبگرمکن دیواری بدون دودکش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;