مراجعه به نظام مهندسی البرز بدون نوبت قبلی ممنوع

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در اطلاعیه ای از الکترونیکی شدن ارایه خدمات به جامعه مهندسان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا که ارایه خدمات در سراسر کشور را با چالش مواجه کرده، با تلاش و برنامه ریزی واحدهای مختلف سازمان، سعی شده تا این تهدید به فرصتی برای توسعه و تکمیل خدمات غیرحضوری با کیفیت مطلوب تبدیل شود.
درهمین حال، باوجود کلیه موانع و کاستی های موجود، نتایج کوتاه مدت این برنامه ها به زودی نمایان خواهد شد.
در این میان ، با ایجاد سامانه نوبتدهی الکترونیکی، از روز شنبه هفته جاری کلیه خدمات واحد عضویت سازمان تنها با دریافت نوبت الکترونیکی ۲۴ ساعت قبل از مراجعه ، امکان پذیر است.
 سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در ادامه به منظور موفقیت این طرح, خواستار توجه کلیه اعضای محترم حقیقی و حقوقی سازمان به نکات زیر شده است:
۱ – از بعداز ظهر روز جمعه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۶  سامانه نوبت دهی در کارتابل الکترونیکی کلیه اعضای حقیقی و حقوقی فعال شده است. لذا ارایه خدمات واحد عضویت بعنوان واحد پایلوت سازمان، از روز شنبه براساس نوبت الکترونیکی انجام خواهد گرفت.
۲ – با توجه به محدودیت منابع و ظرفیت پذیرش، سامانه نوبت دهی الکترونیکی در هر روز تعداد محدودی نوبت ارایه نموده و لذا اعضای محترم پس از برنامه ریزی نسبت به دریافت نوبت الکترونیکی اقدام نمایند.
۳ – با توجه به موضوع که سامانه نوبت دهی الکترونیکی با این مشخصات برای اولین بار در سازمان نظام مهندسی ایجاد گردیده و لذا امکان وجود خطاهای احتمالی سیستمی و یا نرم افزاری وجود دارد. لذا از کلیه اعضای محترم انتظار می رود تا با حفظ آرامش و درک شرایط موجود، نواقص و مشکلات احتمالی سامانه را از طریق ارسال تیکت به واحد انفورماتیک اعلام فرمایند.
۴ – بدیهی است که این سیستم به صورت مستمر و روزانه مورد پایش قرار گرفته تا نواقص و خطاهای احتمالی در اولین فرصت برطرف گردد.
۵ – با توجه به اینکه تعداد نوبتها بر اساس ظرفیت ارایه خدمات واحد عضویت تعیین گردیده لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری به واحد عضویت سازمان قبل از دریافت نوبت الکترونیکی جدا خودداری نمایید، زیرا به هیچ عنوان امکان پاسخگویی حضوری به ارباب رجوع وجود نخواهد داشت.
در خاتمه  ضمن پوزش بابت کاستی ها و قصور در ارایه خدمات سازمان ، به اطلاع می رساند که اولویت کلیه همکاران شما درواحدهای مختلف سازمان ، توسعه و تکمیل خدمات غیرحضوری در اسرع وقت با کیفیت مطلوب به جامعه مهندسی ساختمان استان بوده و سازمان در این راستا از هیچ تلاشی فروگذارنخواهد کرد.
لذا به کلیه اعضای محترم توصیه می شود ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه ها و راهنمای منتشر شده ، نظرات و پیشنهادات سازنده خود را از طریق کانالهای ارتباطی موجود به سازمان ارایه کنند.
منبع سازمان نظام مهندسی ساختمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;