«مدیریت کار با فهرست بهای ابنیه» ویژه مهندسان

فهرست

کتاب «مدیریت کار با فهرست بهای ابنیه» تالیف خشایار کاظم‌زاده منتشر شد.

 

 

 

 

  به گزارش تاسیسات نیوز  امروزه با توجه به حجم بالای پروژه‌های عمرانی و هزینه‌های سنگین اجرای کار، لزوم تسلط متخصصان امر ساخت و ساز بر اصول فنی و حقوقی پررنگ‌تر شده است.

 

از ویژگی‌های  کتاب «مدیریت کار با فهرست بهای ابنیه» طبقه‌بندی همه ردیف‌های فهرست قیمت و دسترسی به ردیف‌های آیین‌نامه‌ای مرتبط با هر فصل است.

 

کتاب حاضر در 28 فصل به بیان عملیات تخریب، عملیات خاکی با دست، عملیات خاکی با ماشین، عملیات بنایی با سنگ، قالب‌بندی‌چوبی، قالب‌‌بندی فلزی، کارهای فولادی با میلگرد، بتن درجا، کارهای فولادی سنگین، سقف سبک بتنی، آجرکاری و شفته‌ریزی، بتن پیش‌ساخته و بلوک چینی پرداخته است.

 

کتاب «مدیریت کار با فهرست بهای ابنیه» به موضوع‌هایی چون عایق کاری رطوبتی، عایق کاری حرارتی، کارهای آزبست سیمان، کارهای فولادی سبک، کارهای آلومینیومی، اندودکاری و بند‌کشی، کارهای چوبی، کاشی و سرامیک‌کاری، فرش موزاییک، کارهای سنگی با سنگ پلاک، کارهای پلاستیکی، برش و نصب شیشه، رنگ‌آمیزی، زیر اساس و اساس، آسفالت و حمل و نقل اشاره می‌کند.

 

نویسنده در مقدمه کتاب آورده است: «شرکت‌های ساختمانی و صنعتی بزرگ معمولا دارای واحدهای مجزای حقوقی و مناقصات هستند. اما این امر سبب کاهش مسئولیت کارشناسان و مدیران دست‌اندرکار ساختمانی نخواهد شد. لذا با توجه به موارد یادشده، مولف برآن شد اطلاعات مفید و کاربردی را به دور از گزاف‌گویی و به صورت کاملا طبقه‌بندی شده در اختیار مهندسین گرامی قرار دهد.»

 

کتاب «مدیریت کار با فهرست بهای ابنیه» در 312 صفحه با شمارگان 600 نسخه به قیمت 15 هزار تومان از سوی انتشارات یزدا منتشر شد.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;