محصولات جدید بازار تاسیسات

تاسیسات نیوز: با محصولات جدید بازار تاسیسات در این مقاله بیشتر آشنا شوید
سیستم هوای خارج اختصاصی
سیستم هوای خارج اختصاصی هوشمند دایکین فناوری پمپ حرارتی دارد که امکان گرمایش و سرمایش برای استفاده از ۱۰۰% هوای بیرون را فراهم می سازد. فناوری گرمای SmartBoost اجازه می دهد هوا بدون پیش گرمایش با دمای ۰ درجه فارنهایت (۱۸ درجه سانتی گراد) وارد شده و به کارایی ۴۹% بیشتر از حداقل استاندارد ۹۰٫۱ سال ۲۰۱۶ اشری برسد.
سنسورهای اتاق
سنسور دیواری بلیمو، دما، رطوبت و CO2 را اندازه گرفته و پاسخ سریع و دقیق می دهد. این تجهیزات برای برنامه ریزی سریع، راه اندازی و عیب یابی با اپلیکیشن Blimo Assistant و تلفن هوشمند با ارتباط میدانی نزدیک (NFC) ادغام می شوند.
شیرهای تنظیم کننده استاتیک
شیرهای تنظیم کننده Idroset شرکت واتز، سهولت و سرعت در تنظیم یک سیستم هیدرونیک را به پیمانکاران هدیه می کند و به آنها اجازه می دهد بدون هیچ بار اضافی جریان را بخوانند. ویژگی این تجهیزات یک گیج بزرگ است که پیوسته بدون نیاز به راه اندازی یک مدار بای پس جریان را نشان می دهد.
دمپر کنترل
دمپر کنترل صنعتی سنگین مدل HCD 324 گرین چک برای کاربردهای دمای بالاست. طراحی تیغه آن جریان هوا را کنترل می کند و در سیستم های صنعتی قطع کن نیز دارد. محدوده سرعت این دمپر تا ۵۰۰۰ فوت در دقیقه (۲۵ متر در ثانیه) است.
کنترل های ساختمان
پلت فورم کنترل های Tracer sc+ شرکت ترین با فناوری جریان مبرد متغیر از ترین/میتسوبیشی الکتریک تلفیق می شود و به مدیران تاسیسات اجازه کنترل دقیق و اداره چندین ساختمان را می دهد. همچنین آسایش، انعطاف پذیری و کارایی را برای ساختمان های تجاری بزرگ فراهم می سازد.
دستگاه های پشت بامی
دستگاه های پمپ حرارتی پشت بامی یکپارچه سری های Weather از شرکت کریر مدل هایی در اندازه های مختلف دارند که می توانند به طیف گسترده ای از رده بندی های SEER برسند. آنها شامل فناوری EcoBlue می شوند که با یک طراحی ساده تر و کوچک تر با ۷۵% قطعات متحرک کمتر، جایگزین تسمه و پولی های کنونی می شوند.
سنسور
فناوری بازتاب اکسیژن از شرکت Lochinvar به مدیران تاسیسات دسترسی فوری به داده های انتشارات کربن و احتراق می دهد و در زمان کار دیگ نسبت سوخت به هوا را کنترل و یک گزارش زمان واقعی از مقدار اکسیژن و دی اکسید کربن فراهم می کند تا اجازه تنظیمات سریع را بدهد.
گرمکن ها
گرم کن های مادون قرمز سری های Sunscape شرکت تاسیساتی استرلینگ، فصول استفاده از هوای آزاد در کاربری های تجاری و مسکونی را بیشتر می کند. این تجهیزات به جای گرم کردن هوای اطراف، گرمای تابشی را مستقیم به افراد و اشیاء طبقه همکف می دهند.
موتور فرکانس متغیر
موتور فرکانس متغیر Optidrive Coolvert از شرکت Invertek Drives برای صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۲۵% و کاهش هزینه های انرژی کمپرسور های BLDC که در پمپ های حرارتی و کندانسینگ یونیت ها استفاده می شوند، طراحی شده است. این موتور با سیستم های کندانس مبرد CO2 کار می کند.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;