محاسبه تعرفه برق استان ایلام بصورت گرمسیری

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، سلام امینی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای کاهش تعرفه مصرفی شهرستان‌های شمالی استان پیشنهادی را در کمیسیون انرژی ارائه شد که خوشبختانه به تصویب این کمیسیون رسید.





وی افزود: این پیشنهاد در پی مشکلاتی که برخی شهرستان‌های حوزه شمالی از جمله درگیری با موضوع ریزگردها و همچنین دمای بالای هوا در برخی مناطق داشتند ارائه شد.






نماینده مردم حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه اعضای کمیسیون انرژی مجلس نیز دید مثبتی به این پیشنهاد داشتند و مورد تصویب قرار گرفت.





وی ادامه داد: بر اساس این پیشنهاد تعرفه برق حوزه شمالی استان ایلام به مدت سه ماه از 15 خرداد تا 15 شهریور به صورت گرمسیری محاسبه می‌شود.





امینی گفت: به دلیل مشکل ریزگردها و اجبار به استفاده از کولرگازی به مدت سه ماه ازپانزدهم خردادماه تا پانزدهم شهریورماه مردم مطالباتی در خصوص کاهش تعرفه‌ها در این مدت را داشتند که با پیگیری‌های انجام شده محقق شد.





نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: همه نمایندگان استان در تلاش هستند که مطالبات به حق مردم را از مسئولان پیگیری کنند تا زمینه رفاه بیشتر مردم این استان فراهم شود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;