مباحث بهینه سازی مصرف انرژی در احداث ساختمان ها

به گزارش تاسیسات نیوز، انبوه سازان و مهندسان نظام مهندسی شاهین شهر با مباحث بهینه سازی مصرف انرژی در احداث ساختمان ها آشنا شدند.

 

 

 

 

این سمینار آموزشی توسط دفتر نمایندگی سابا و شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان با همکاری شهرداری شاهین شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان شاهین شهر با حضور انبوه سازان و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان رشته های عمران، معماری، برق و مکانیک روز چهارشنبه 27 مردادماه در سالن نگارستان شاهین شهر برگزار گردید.





در این سمینار کارشناسان دفتر نمایندگی سابا در خصوص آمار انرژی در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها، معرفی برچسب انرژی در ساختمان، مدیریت و ممیزی انرژی در ساختمان مطالبی را ارائه نمودند.





در ادامه این سمینارآموزشی مباحثی درخصوص اصول طراحی ساختمان ها از دیدگاه توسعه پایدار شهری و محیط زیست با دیدگاه اقتصاد، انرژی و محیط زیست توسط عضو هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ارائه گردید .





سپس معرفی انواع عایق کاری، معایب و مزایای آن و همچنین برآورد اقتصادی استفاده از عایق های حرارتی و برودتی در ساختمان به صورت کارگاهی توسط متخصصین صنعت عایق و در بخش آخر معرفی انواع تاسیسات مکانیکی با دیدگاه بهینه سازی مصرف انرژی و نوع کاربرد آن، توسط متخصصین صنعت تاسیسات ارائه گردید.

 

 

 

منبع: بهینه سازی مصرف انرژی

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;