مازندران در هفته دولت

مازندران در هفته دولت


به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، در هفته دولت، مازندران هم از نعمت گاز بهره مند شد و 20 روستا از لاریجان آمل از این نعمت بهره بردند.

محمداسماعیل ابراهیم‌زاده در آئین جشن پایان گازرسانی دو بخش دشت و جلگه این شهرستان با تاکید براینکه هر یک از خانوارهای روستایی پس از پروژه گازرسانی طی دو ماه باید برای دریافت علمک اقدام کنند، اظهار داشت: با توجه به پایان گازرسانی این روستاها از سهیمه سوخت نفتی خارج می‌شوند تا از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه اینکه هم‌اکنون کنتور گاز در شرکت گاز آماده است و متقاضیان ظرف مدت 48 ساعت می‌توانند برای دریافت آن اقدام کنند، افزود: این شرکت با تشکیل ستاد جلسه‌ای را برای نظارت ارایه کنتور و رسیدگی به گازرسانی خانوارها برگزار می‌کند تا پس از گذشت دو ماه از پروژه گازرسانی سهمیه سوخت روستاییان قطع شود.

ابراهیم‌زاده اصل اساسی در عملیات اجرایی گازرسانی را رعایت ایمنی بیان کرد و گفت: برای این امر شرکت گاز آموزش‌های لازم را با حضور کارشناسان ایمنی گاز و اهدای بروشورهای آموزشی جهت درست مصرف کردن گاز در دستور کار قرار داده است.

این مسئول با تاکید براینکه نعمت خدادادی گاز از عمق 4 هزار متری به عمل می‌آید و باید قدر آن را دانست، اظهار داشت: این شرکت برای رسیدگی به حفظ حقوق بیت‌المال بر صدور پروانه و نصب علمک بر منازل مسیر روستاها و خارج از بافت براساس ماده 8 قانون اساسی توجه کامل دارد.

وی از آغاز اجرای طراحی و انتخاب پیمانکار در 20 روستا بخش لاریجان آمل خبر داد و و گفت: با توجه به لیست برنامه زمانبندی بازاریابی این روستاها در قالب اعتبارات بند “ق” قرار گرفته است.

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: در اجرای گازرسانی به این بخش 71 روستا در برنامه سال‌های آتی جای گرفته تا عملیات اجرایی گازرسانی انجام شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;