لوله های انتقال نفت آمدند

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز گفت: خود تحریمی مشکلات فراوانی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است که امیدواریم با رفع این مشکلات و حذف قوانین دست‌وپاگیر، شاهد افزایش تولید باشیم.




عبدالحسین بساق‌زاده افزود: نقدینگی یکی دیگر از موانعی است که باید به آن توجه شود زیرا کارفرمایان شرکت لوله‌سازی اهواز به‌دلیل مشکلات مالی و باوجود تحویل طرح به آنها، توانایی پرداخت هزینه‌ها را ندارند و به صورت قطره‌چکانی مبالغ را در اختیار این شرکت قرار می‌دهند.





وی تصریح کرد: اگر مطالباتی که ما از سیستم‌های دولتی و دیگر کارفرمایان داریم، پرداخت شوند، بیش از این تولید خواهیم داشت و می‌توانیم اشتغالزایی ایجاد کنیم.




وی در خصوص عملکرد این شرکت نیز گفت: در سال 93 این شرکت در مقایسه با سال قبل از آن، 132 درصد رشد تولید داشته است و خوشبختانه در 9 ماه 94 توانسته تولیدات خود را از مرز تولیدات سال 93 عبور دهد و رشد مطلوبی در زمینه تولید از خود ارائه کند.





بساق‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که میان شرکت لوله‌سازی اهواز، فولاد اکسین خوزستان و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مبنی بر تولید لوله‌های 48 اینچ منعقد شد، امیدواریم شاهد افزایش تولید در سال 94 باشیم.





وی گفت: میزان ساخت لوله در این طرح، 45 هزار تن است و ورق مورد نیاز برای ساخت این لوله از سوی شرکت فولاد اکسین خوزستان تامین خواهد شد.





بساق‌زاده افزود: 65 تا 70 درصد از ظرفیت شرکت لوله‌سازی اهواز با قراردادهای منعقدشده، پر شده و فعالیت این شرکت به نحو مطلوبی ادامه دارد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;