لورچ اولین خط تمام اتوماتیک تولید رادیاتور پانلی را افتتاح کرد

 

 

در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، اولین خط تمام اتوماتیک تولید رادیاتور پانلی کشور در شرکت لورچ افتتاح شد.

 

 



به گزارش تاسیسات نیوز، در مراسمی با حضور محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر مدیران ارشد این وزارتخانه، اولین خط کاملاً خودکار تولید رادیاتور پانلی با قابلیت تولید سالیانه ۸۰۰ هزار متر رادیاتور در شرکت لورچ اصفهان واقع در شهرک صنعتی جی افتتاح شد.

 

خط افتتاح شده، عملیات تولید رادیاتورهای پانلی را که نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی بازدهی بیشتر تا حدود ۳۰ درصد دارد را عملیاتی کرده و قابلیت تست آن‌ها را با فشار ۱۳ بار ایجاد می‌کند.

 

از مزایای راه‌اندازی خط تولید رادیاتور پانلی می‌توان به صرفه‌جویی ارزی سالیانه بیست میلیون دلار و اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشاره کرد.

 

استفاده از رادیاتورهای پانلی به‌جای رادیاتورهای آلومینیومی، صرفه‌جویی فراوان در مصرف گاز را برای مصرف‌کننده به همراه دارد و کاهش قیمت نهایی آن تا ۳۰درصد نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی، شرایط مناسبی را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. از سوی دیگر این رادیاتورهای، برای اولین بار در ایران با ۱۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب به بازار عرضه خواهد شد.

 

تولید در ابعاد آزاد و بدون محدودیت تولید از ۴۰ سانتیمتر تا ۳ متر و استفاده از آخرین فنّاوری روز اروپا، از دیگر خصوصیات فنی خط تولید جدید شرکت لورچ است.

 

با استفاده از این خط تولید، لورچ به‌عنوان اولین تولیدکننده رادیاتور ۳ متری در ایران مناسب برای اماکن عمومی شناخته‌شده و قابلیت تولید رادیاتورهای بهداشتی مخصوص بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی به توانمندی‌های این شرکت اضافه می‌شود.

 

افتتاح اولین آزمایشگاه تخصصی اندازه‌گیری عملکرد و تعیین معیار مصرف انرژی ایران در شرکت لورچ

 

در ادامه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت لورچ، اولین آزمایشگاه تخصصی اندازه‌گیری عملکرد و تعیین معیار مصرف انرژی و همچنین تعیین و تائید برچسب مطابق با استاندارد بین‌المللی ashrea۱۳۳ افتتاح شد.

 

بر اساس این گزارش، این بستر آزمون فقط در چند کشور ازجمله آمریکا، استرالیا و هند وجود داشت که با افتتاح این آزمایشگاه، برای اولین بار به‌صورت بومی این بستر آزمون به دست متخصصان ایرانی طراحی و اجرا گردید.

 

گفتنی است، این آزمایشگاه نسبت به آزمایشگاه‌های خارجی از توانمندی‌های فنی و اندازه‌گیری بالاتری برخوردار است که با آغاز بکار آن، سیصد هزار دلار صرفه‌جویی ارزی نصیب کشور عزیزمان خواهد شد.

شركت لورچ در سال ۱۳۵۷ با توليد آبگرمكن مخزني نفتي و بخاري نفتي تأسيس و آغاز به كار كرده و بعد از آن بلافاصله توليد آبگرمكن گازي را آغاز کرد. در سال ۱۳۶۴ بخاري گازي را بر توليدات خود افزوده و در حال حاضر با توليد ۲۰ نوع كالا (انواع آبگرمكن مخزني ـ انواع كولر آبي و آبگرمكن ديواري- انواع پکیج) مشغول به كار بوده و در طرح‌هاي توسعه جديد، تولید اجاق گاز، يخچال شوفاژ ديواري و كولر گازي در دستور کار است.

پایان پیام/.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;