قطعی شبکه انتقال آب اصفهان

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردستان، علیرضا غیور فرماندار اردستان در حاشیه جلسه شورای بحران آب شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود آب در شبکه انتقال روبه رو هستیم اظهار داشت: از روز پنج‌شنبه گذشته تاکنون تقریباً بخشی از آب ورودی شبکه انتقال آب از اصفهان به شهرستان اردستان قطع شده است.





وی با بیان اینکه در حال حاضر استفاده از مخازن ذخیره در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: جلسه شورای بحران آب تشکیل و پیش‌بینی‌های لازم جهت تأمین آب شرب انجام‌شده است.





فرماندار اردستان بر اهمیت صرفه‌جویی توسط مردم تأکید کرد و افزود: مردم در تمام نقاط شهرستان باید رعایت صرفه‌جویی را در اولویت داشته باشند.





غیور با بیان اینکه شاید در بعضی از نقاط و مواقع با قطعی موقتی آب روبرو باشیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با صبوری و بردباری همکاری کنند و برای پشت سر گذاشتن این بحران و مشکل همه مسئولان شهرستان را یاری کنند.





وی تصریح کرد: روستاهایی که از طریق شبکه انتقال، آب آن‌ها تأمین می‌شد دیگر امکان استفاده از این خدمات برای آن‌ها وجود ندارد و آب‌رسانی سیار و با تانکر برای آن‌ها شروع ‌شده است، متأسفانه در روستاها مصرف بیشتر از سرانه است که برای جلوگیری از میزان مصرف بی‌رویه با مشترکان پرمصرف روستایی و شهری برخورد خواهد شد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;