طرح آبرسانی به شمال ایران

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهدی شکیبافر ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گلستان اظهار داشت: 4 بند سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو در حوزه آب و فاضلاب است که برای اجرای آن در استان تلاش داریم.





وی افزود: آبرسانی روستایی به بیش از 2 هزار روستا، افتتاح 26 طرح فاضلاب، واگذاری 23 پروژه به بخش خصوصی و اصلاح الگوی مصرف مهم‌ترین طرح‌های وزارت نیرو در بخش آب و فاضلاب است.





مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان تصریح کرد: در استان گلستان تلاش داریم که شاخص برخورداری از آب شرب روستائی را ارتقاء داده و از 62.5 به 69 درصد ارتقاء دهیم.





شکیبافر گفت: 20 مجتمع آبرسانی روستائی با پوشش 64 روستا و با جمعیت بیش از 60 هزار روستا در استان گلستان در حال اجراست که با توجه به 2 هزار روستای در سطح کشور، 2.9 درصد سهم استان گلستان است.





وی افزود: بهسازی 15 چشمه، حفر 20 چاه، احداث 64.2 کیلومتر خط انتقال و 94 کیلومتر شبکه توزیع از دیگر اقدامات در استان گلستان است.





مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان اظهار کرد: تا تیرماه سال آینده، 4 مجتمع آبرسانی روستائی به صورت کامل در استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد که 19 روستا را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.





شکیبافر با اشاره به اینکه تکمیل همه این مجتمع‌های آبرسانی در استان گلستان به 900 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، افزود: کل اعتبار اختصاص یافته در این بخش به استان گلستان امسال 48 میلیارد و 600 میلیون ریال است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;