قابلیت تقدیر در سال 94

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، آيين تجليل از صادركنندگان نمونه استان اصفهان با حضور جمعي از مقامات كشوري و استاني در اتاق بازرگاني، صنايع، معاون و كشاورزي استان اصفهان برگزار شد و از ۲۴ صادر كننده نمونه، ۶ صادر كننده نمونه ملي استان و ۱۳ صادر كننده قابل تقدير استان اصفهان تقدير به عمل آمد.

 

 

در اين مراسم كه با حضور مودودي مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت، استاندار اصفهان و جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، شركت كيميا جاويد سپاهان ( از زير مجموعه هاي توليدي گروه صنايع گيتي پسند ) به عنوان واحد قابل تقدير استان در سال ۹۴ معرفي و مهندس محمود صفدريان مديرعامل اين شركت، لوح تقدير و تنديس اين مراسم را از دستان دكتر زرگرپور استاندار اصفهان دريافت كرد.

 

 

در اين مراسم جمعي از صادر كنندگان نمونه به نمايندگي از تمامي واحدهاي توليدي به بيان نقطه نظرات خود و موانع موجود بر سر راه صادرات پرداختند.

 

 

مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت نيز در اين مراسم با بيان اينكه تحريم‌ها يك ديواري است كه در مسير كشور گذاشته شده بود گفت: نبايد تصور كنيم كه با برداشته شدن تحريم‌ها همه‌ چيز تمام شده ست.

 

 

محمدرضا مودودي اظهار داشت: دغدغه‌هاي مطرح شده صادركنندگان همان دغدغه‌هاي دولتمردان نيز است.

 

وي با بيان اينكه اميدوار هستم با برداشته شدن تحريم‌ها و تلاش مضاعف صنعت‌گران شاهد جهش در حوزه صادرات باشيم، افزود: در حقيقت تحريم‌ها يك ديواري است كه در مسير كشور گذاشته شده بود اما نبايد تصور كنيم كه با برداشته شدن تحريم‌ها همه‌ چيز تمام شده بلكه در مسير معمولي رقابت قرار مي‌گيريم.

 

 

مشاور وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اينكه نبايد اين احساس برداشته شدن تحريم‌ها تبديل به انتظار شود، تصريح كرد: در همين راستا هيئت‌هاي تجاري زيادي به كشور مي‌آيند و مي‌روند، بايد از اين فرصت استفاده كرد، اگر شرايط فراهم نشود همين فرصت تبديل به تهديد مي‌شود.

 

 

دكتر زرگر پور استاندار اصفهان نيز در اين مراسم با بيان اينكه دو سال گذشته به رسيدن به صورت مسئله و راهكارهاي حل مسئله صادرات گذشته است، اظهار داشت: مطالبه صادركنندگان و توليدكنندگان از امروز به بعد مي بايد پيگيري اجرايي شدن راهكارهاي به دست آمده باشد.

 

 

وي بيان مشكلات و پرداختن به صورت به مسئله را در شرايط كنوني حرفه اي ندانست و افزود: اينكه در تمامي مراسم ها صرفا به دنبال بيان صورت مسئله باشيم، دردي را دوا نمي كند، اميدوارم از اين پس مطالبه راهكارها توسط شما توليدكنندگان و صادركنندگان مهمترين دغدغه باشد تا به زودي شاهد رفع موانع باشيم.




 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;