فراخوان پرسش جامعه مهندسی از کاندیداهای نمایندگی مجلس

بر اساس اصل ششم قانون اساسی در جمهوری اسلامی ایران، اداره حکومت و قانونگذاری در چار چوب اصول قانون اساسی با اداره و نظر ملت تعیین می گردد و برگزاری انتخابات مجلس در حقیقت تبلور اراده و خواست مردم می باشد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌  مجلس، مهم ترین رکن تصمیم‌گیری در جمهوری اسلامی ایران است و اهمیت آن بر هیچ کسی پوشیده نیست که امام راحل نیز مجلس شورای اسلامی را در راس امور دانستند.
دوم اسفند ماه بار دیگر شاهد برگزاری انتخاباتی خواهیم بود تا نمایندگان ملت با آرای مستقیم در کرسی قانونگذاری بنشینند و تصمیماتی در جهت توسعه ، عمران و آبادانی کشور در عرصه های مختلف اتخاذ  نمایند.
در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و به منظور فراهم آوردن مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو ؛ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در نظر دارد تا از کلیه داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در استان دعوت نمایند تا به سوالات ، مطالبات و دغدغه های تخصصی جامعه مهندسی استان قم در حوزه ساخت و ساز پاسخ دهند.
اعضای محترم سازمان نیز می توانند سوالات خود در زمینه های تخصصی و مرتبط با نظام مهندسی و ساخت و ساز را از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان قم در ذیل همین فراخوان و به صورت درج پیام و یا به ایمیل nezam.mohandesiqom@yahoo.com  حداکثر تا روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ارسال نمایند تا در صورت انجام هماهنگی های لازم ، در نشستی با حضور کاندیداهای محترم و اعضای سازمان مسائل مورد نظر مطرح و پاسخ های داوطلبان ارائه گردد.
منبع سازمان نظام مهندسی قم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;