فراخوان تجاری سازی فناوری های دانش بنیان در حوزه انرژی های نو

 

اداره کل تجاری سازی فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برای تجاری سازی هفت فناوری و محصول دانش بنیان در حوزه انرژی های نو، اعلام فراخوان کرد.


 



به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرکل دفتر تجاری سازی فناوری این سازمان، هدف از اعلام فراخوان سرمایه گذاری و تجاری سازی محصولات دانش بنیان در حوزه انرژی های نو را در راستای توسعه مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان و در جهت ایفای نقش شایسته در فراهم کردن زیرساختهای لازم تجاری سازی فناوری و اجرایی کردن فرآیند تبدیل ایده به ثروت عنوان کرد.

 

‘احمد مظفری’ در تشریح این فناوری ها گفت: طرح های ‘نیروگاه چهار مگاواتی خورشیدی’، ‘طراحی و ساخت اینترکانکت های پیل سوختی اکسید جامد’ و ‘ارتقاء عملکرد رسیورهای جاذب مورد مصرف در نیروگاه های خورشیدی و حرارتی از طریق پوشش های تک لایه و چند لایه ضد انکسار’ آماده جذب سرمایه و تجاری سازی است.

 

وی افزود: فعالان و علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه های انرژی و انرژی ها نو همچنین می توانند برای اجرا و تجاری سازی طرح های ‘دستگاه آزمون عملیاتی پیل سوختی پلیمری و متانولی’ ، ‘تهیه پودر کاتدی پیل سوختی اکسید جامد’، ‘ تهیه کمپلکس روتنیم برای استفاده در سلولهای خورشیدی’ و ‘پایلوت تولید بیودیزل از روغن های پسماند رستوران ها’ با سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران مشارکت کنند.

 

علاقه مندان به مشارکت در فرآیند تجاری سازی طرح های پژوهشی در حوزه انرژی های نو و خلق فرصت های کارآفرینی در این حوزه ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر تجاری سازی فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی به شماره تلفن 562766080 021 تماس برقرار کنند.

پایان پیام /.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;