فراخوان برگزاری دوره های جبران کسری نمره آزمون اردیبهشت

تاسیسات نیوز: بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در خصوص شرکت کنندگان آزمون اردیبهشت ۱۴۰۲ که با دریافت نمره ۴۸و ۴۹ الزام به گذراندن دوره های آموزشی شده اند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان اعلام کرد؛ به اطلاع می رساند که جهت شرکت در دوره آموزشی منجر به دریافت  قبولی پایه ۳ حرفه ای نظام مهندسی به آدرس www.khzceo.ir  پورتال آموزشی و انتخاب دوره های آموزشی منجر به ارتقاء پایه ۳ مطابق با رشته و صلاحیت آموزشی(اخذ گواهی نامه تا پایان اسفندماه ۱۴۰۳) عمل نمائید.
  • دریافت کنندگان نمره ۴۸ با شرکت در دو دوره آموزشی منجر به ارتقاء پایه ۳ مطابق با رشته و صلاحیت آموزشی پذیرفته شده آزمون اقدام نمائید.
  • دریافت کنندگان نمره ۴۹ با شرکت در یک دوره آموزشی منجر به ارتقاء پایه ۳ مطابق با رشته و صلاحیت آموزشی پذیرفته شده آزمون اقدام نمائید.
توجه: دوره های HSE ( با کد های ۸۱۸،۸۲۲ و ۷-۸۱۱) برای جبران کسری نمره قابل قبول نیست.
  • صلاحیت اجراء پس از سپری نمودن دوره آموزشی کسری نمره ملزم به گذراندن دوره های آموزشی ورود به حرفه صلاحیت اجراء (۷۶) ساعت و دوره HSE می باشد.
  • دوره ها بصورت حضوری برگزار می گردد.
سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان: امانیه، ضلع جنوبی استادیوم تختی، نبش خیابان غله، جنب میدان قلم، مرکز شماره یک
مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان: چهارباغ گلستان، بین خیابان کاشان و همدان، مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان
واحد آموزش و ترویج  مقررات ملی ساختمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;