عرضه کتاب دایر‌ه‌المعارف فولاد در نمایشگاه کتاب تهران

انتشار کتاب

دایر‌ه‌المعارف فولاد در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، فرزین معتکفی،‌ مدیرمسوول انتشارات جهان جام جم،‌ در گفت‌و‌گو با ایبنا گفت:  جهان جام جم در مجموع با 50 عنوان کتاب که شامل 20 اثر جدید و 30 اثر تجدید چاپی در حوزه‌های دانشگاهی و فنی و مهندسی است، در نمایشگاه امسال حضور یافته است.

 

وی با اشاره به یازدهمین سال حضور جهان جام جم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، افزود: «تفکر سیستمی: کل‌گرایی خلاق برای مدیران» نوشته مایکل سی. جکسون و ترجمه مشترک دکتر علی‌محمد احمد‌وند و غلام جاپلقیان، اثر شایسته تقدیر در بیست و ششمین دروه کتاب سال، «شناسایی سیستم» تالیف و گرد‌آوری دکتر علی عیسی‌پور با سه بار تجدید چاپ، ‌کتاب «مدیریت بحران در جهانی پیچیده» نوشته مشترک داون آر،‌ گیلپین و پری سیلاجی. مورفی و ترجمه مشترک محمد ‌احمدوند، دانشیار موسسه آموزش عالی ایوان‌کی و رضامرادی صحرایی، استاد‌یار دانشگاه علامه طباطبایی، از آثاری‌ هستند که در مجموعه پنجاه‌تایی جهان جام جم قرار دارند.

 

معتکفی درباره پیش‌بینی فروش آثار انتشارات جهان جام جم در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: انتظار می‌رود کتاب‌ «شناسایی سیستم» و ویرایش سوم «دایر‌ه‌المعارف فولاد» که بعد از پنج سال منتشر شده و «راهنمای جامع» از سوی مخاطبان با استقبال خوبی مواجه شوند.

 

بهترین هدیه وزیر به ناشران

وی گفت: با تصمیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معیار آمار ناشران برای حضور در نمایشگاه برچیده شده است، بنابراین ناشران با هر میزان تولید می‌توانند در نمایشگاه حاضر شوند. تصمیمی که بهترین هدیه وزیر برای ناشران است.

 

انتشارات جهان جام جم، فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرد. این مرکز نشر درحوزه‌های دانشگاهی به‌ویژه فنی‌-‌مهندسی و مدیریت به چاپ کتاب اقدام می‌کند و در طول بیش از 12 سال فعالیت، 300 عنوان کتاب را منتشر کرده است.

پایان پیام/

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;