ظرفیت تولید دمنده چهار برابر خواهد شد !

همه ی ما با شرکت تولیدی دمنده آشنا هستیم .شرکت دمنده (سهامی خاص) به مدیریت آقای احمد بستانچی از سال 1346 فعالیت خود را در قالب شخصیت حقیقی آغاز نمود و در سال 1363به صورت شخصیت حقوقی به ثبت رسید. این شرکت یکی از پیشگامان صنعت تولید انواع الکتروموتور و فن های سرمایشی و گرمایشی در ایران می باشد که هم اکنون با تنوع بیش از 130 مدل فن (خانگی، صنعتی و تاسیساتی) پیشتاز در صنعت هواکش است .

 

به گزارش تاسیسات نیوز ، مدیر عامل شرکت دمنده گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته ، ظرفیت تولیدات روزانه این شرکت طی 4 سال آینده از هفت تا هشت هزار دستگاه انواع فن و الکتروموتور به 30 هزار دستگاه افزایش می یابد . احمد بستانچی افزود : طی سال های گذشته، تنوع و تعداد محصولات << دمنده >> افزایش پیداکرده و به توانمندی تولید پیشرفته ترین انواع فن و الکتروموتور دست یافته ایم .

 

به گفته وی، بیش از یک میلیون دلار از تولیدات این شرکت طی سال های گذشته به کشور های عراق ، ترکیه ، مصر ، ارمنستان ، گرجستان ، تاجیکستان ، افغانستان و روسیه صادر شده است و به دلیل افزایش نرخ دلار امیدواریم تا پایان سال جاری ، این میزان به 2 برابر افزایش یابد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;