طرح های گازرسانی در هفته دولت

به گزارش تاسیسات نیوز، به مناسبت هفته دولت 84 طرح شرکت گاز استان اعم از عملیات گازرسانی به روستاهای هدف، واحدهای صنعتی، مجتمع‌های مسکونی و ساختمان‌های اداری با اعتبار 370 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.





سعید عسگریان، مدیرعامل شرکت گاز این استان با اعلام این خبر گفت: به این منظور طرح گازرسانی به 33 روستای هدف استان با اعتبار242 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که به این صورت 3 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.





وی اظهار کرد: تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی این استان، پس از پایان هفته دولت به 354 روستا و جمعیت روستاهای برخوردار نیز به 64 درصد می‌رسد. وی گفت: گازرسانی به 12 روستا در شهرستان‌های زنجان و ابهر، سه روستا در شهرستان‌های خدابنده و سلطانیه، 14 روستا در ماهنشان و چهار روستا در شهرستان‌های ایجرود و طارم از دیگر طرح‌هایی هستند که به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شوند.





وی افزود: گازرسانی به 37 واحد صنعتی با اعتبار58 میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری است که موجب 57 میلیون لیتر صرفه‌جویی سوخت می‌شود. عسگریان گازرسانی به مجتمع‌های تولیدی و مسکونی در شهرها و ساختمان پست امداد شرکت گاز استان به تعداد 14 طرح را از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری به مناسبت هفته دولت اعلام کرد.

 

 

 

منبع: دنیای اقتصاد

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;