طرح سپاس برای وفاداران

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گیتی پسند، طرح سپاس گیتی پسند، اعتماد مشتريان را به همراه آورده است.

در مرحله هشتم طرح سپاس، ۴۸۵ نفر برگزيده شدند و جوايز آن ها به مانند دورهاي قبل به مرور توزيع مي‌شود.

 

مديرعامل گروه صنايع گيتي پسند پس از اعلام اسامي منتخبين مرحله هشتم طرح سپاس گيتي پسند از جلب اعتماد مشتريان و عاملين فروش پس از اجراي اين طرح خبر داد.

 

مهندس مصطفي وعيدي درباره طرح سپاس گيتي پسند پس از رسيدن به مرحله هشتم به خانه خبر گيتي پسند گفت: اين طرح به ارتباط تناتنگ گروه و شبكه فروش كمك شاياني كرده و عاملان فروش و مشتريان نيز احساس مي كنند ديده مي شوند و جايگاهي براي تقدير از آنان در نظر گرفته شده است.



فروش، جاده دو طرفه است


وي ادامه داد: فروش يك جاده دو طرفه است و تنها به معناي فروش يك كالا به مشتري نيست، در طرح سپاس نيز اين هدفگذاري ايجاد شد كه بتوانيم اعتماد بيشتري نسبت به مشتريان نسبت به محصولات گروه ايجاد كنيم.

 

مديرعامل گروه صنايع گيتي پسند با بيان اين مطلب كه عاملين فروش بايد در طرح سپاس طبقه بندي شوند افزود: به طور يقين بين عامل فروشي كه تنها فروش محصولات گيتي پسند را در دستور كار خود قرار داده با عامل فروشي كه محصولات گيتي پسند را با ساير محصولات شركت هاي ديگر به فروش مي رساند تفاوت باشد، بنابراين در طرح سپاس امتياز بيشتر به افرادي تعلق مي گيرد كه اعتماد كاملتري نسبت به محصولات گيتي پسند داشته و اين محصولات را با ساير برندها به مشتريان عرضه نمي كنند.

 

وي با بيان اينكه لوله ۵ لايه نيوپايپ يا تك لايه آذين لوله حتما با اتصالات توليد شده از سوي گروه استفاده شوند، افزود: استفاده از لوله هاي آذين يا نيوپايپ به همراه اتصالات ساير توليدكنندگان به هيچ عنوان توصيه نمي شود و اين حتي كيفيت لوله هاي توليدي گيتي پسند را زير سوال مي برد، بنابراين در طرح سپاس امتياز بيشتر به افرادي تعلق مي گيرد كه اين توصيه ها را جدي گرفته و از تمام برندهاي گيتي پسند در فروش خود استفاده مي كنند.



لازم به ذكر است واجدان شرايط براي ثبت نام در اين طرح مي توانند به سايت طرح سپاس گيتي پسند به نشاني http://sepas.sgpco.com مراجعه كنند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;